Rensa ur.

En av mina hjärtegoa vänner håller på att flytta, inget man gör för ofta...så man har ju en heldel att rensa bort.
 
Jag kom att tänka på att jag flyttat rätt mycket i mitt liv.
Om sanningen ska fram så har jag tappat räkningen på hur många ggr !!!
Men jag tror inte jag ljuger om jag säger det är över 10 ggr....räknar inte in mina tidiga år m föräldrarna.
 
Om jag inte missminner mej så har jag bott typ 7 år som längst på ett ställe.
M a o....det är dax för flytt ;-)
 
Hahahaha, nej..jag flyttar inte.
 
Jag stannar kvar här, iaf t jag hittar the man of my life...my dreams.
 
Och hittar jag inte honom..lr han mej. Ja då lär jag bli gammal här ;-)
 
Men ang det här m att rensa ur då man flyttar... när jag o sonen flyttade hit, t denna lgh...jisses :-D
 
Jag har svårt att kasta grejer, göra mej av med saker...kan ju vara bra att ha, ja ni vet.Hahahaha.
Den urrensningen slutade iaf m att min son jagade bort mej då det var dax rensa förråd...tur var väl det.
 
Vet inte vad han kastade men det kan ju inte ha varit ngt spec betydelsfullt för mej eftersom jag inte saknar de!
 
Jag har ff en kartong ute i förrådet som jag inte vet innehåll...är kke dax kolla det ;-) 
 
Se om jag behöver spara...lr kan göra mej av med det..... känner att jag inte har lika svårt kasta,ge bort grjer längre.
Antar att jag insett, efter alla år...de är bara prylar.
 
#1 - - AC:

Hahaha .. åh vad jag känner igen mig i det. Men jag har nog inte som du riktigt kommit till den insikten, inte så mycket i vart fall. Har hela förrådet fullt sedan skilsmässan som jag inte har öppnat. Men det beror ju på att jag har en väldigt liten lgh. Mest troligen finns det nog säkert en hel del jag kan slänga den dagen jag plockar fram dem. ;)
<3 puss & kram från mig

Svar: Vi är ju rätt lika i mångt o mycket AC :-) Klart det beror på storleken! Hahaha... du ska se att när du hittat annan bostad, större. Ja då tar du dej an förrådet. Puss & Kram t dej <3
Gunsan

#2 - - Lise-Lotte:

Då har vi nog flyttat lika ofta du och jag, fast kanske jag några fler gånger... :) Och slängt grejor, det är bra det! Inget jag saknar :)

Svar: :-) Jobbigt flytta, men kan man bara rensa ur så underlättar de vid flytt. Jag ska ta mej i kragen o se över förrådet denna veckan :-) DU...har väl flyttat klart nu ? ;-) Kram <3
Gunsan