Ibland så suger det verkligen...

livet alltså. :-(  Inte ngt bra lr trevligt alls...bara motgångar med en massa sjukdomar både va det gäller mej själv o 
flera av mina närmaste.
 
Jag har ju fått borelia.... en jäkla äcklig fästing, ett sånt kryp borde inte få finnas... går det inte utrota dom ?
 
Hur som helst så käkar jag pc för fulla muggar...trött som bara den, förutom att jag tar små tupplurar under dan så kan jag sova upp t 11 tim på natten. Det är högst ovanligt då det gäller mej. Denna huvudvärk är inte kul att dras m heller :-( 
Var ju tvungen att sjukskriva mej, fixar inte jobba sån här.
Och så tänker jag på mina kollegor, hur går det för dom...finns ju ingen uppsjö av vik precis. 
Vet att dom löser det på ngt sätt, men iaf...surt sa räven.
 
Små barn o stora barn är riktigt dåliga... det stora är jag riktigt orolig för då det inte går att få tag i.
Kan bara hoppas att h*n sover och hör av sej snart.
 
Dom små har ju sina föräldrar som gör sitt bästa för dom, men jag är orolig för dom iaf...Vill ju dom ska vara pigga o glada... leka o busa..plaska i vattnet mm... Njuta av sommaren :-)
 
Fattar inte vad det är för sjuka som går runt...som aldrig tycks gå över, och som ändrar karaktär lite då o då :-(
 
Måtte de gå över...snabbare än snabbast iaf. 
 
 
#1 - - AC:

Jag kan inte mer än tycka synd om både dig och din familj. Usch och fy för dessa små odjur som sprider en massa sjuka. Trodde inte de egentligen var några nyttodjur, men tydligen är de en delikatess för en tror jag för en fågel men i en helt annan världsdel. De kan hålla sig där tycker jag.
Jag läste just lite om Borelia. Hoppas att du nu har fått rätt medicin så att du blir frisk. Och stanna hemma nu så att du orkar, Vikarier är det ju din arbetsgivares skyldighet att ordna. Du är ju sjuk för sjuttsingen människa.
Krya på dig kramen och hoppas att både du och de dina blir friska fort, fort kram <3

Svar: Tack! Ja det har varit så mycket sjukt en tid nu. Verkar som om vad det nu än är så ger det inte med sej. Och när prover visar att allt e som de ska. Usch ja. Ok, ja jag har inte läst om borelia, vill inte :-) kke blir rädd! Jag har ju fått pc och kuren är strax slut. Är ju bättre, bara huvudvärk o trötthet som tycks hålla sej kvar. Men de löser sej ;-) Ja men det är ju vikbrist så på vissa ställen så kallas personal som har sem in. Så illa är det inte hos oss, för dom som jobbar ...dom jobbar mer. Men det är inte konstigt de är ont om vik, lön o arbetstider mm är ju under all kritik. Vem vill jobba som uska ? tack vännen. Mega kram t dej. ♥
Gunsan