Snurrigt som vanligt...

Men nu på annat sätt,förlorade...min nyckelknippa igår :-( vilket elände det blev. Märkte då jag skulle hem fr jobbet att jag hade tappa min hemmanyckel mfl.Letade som en toka, ringde en jobbkompis för jag hade åkt i hennes bil..hon, den stackarn ut i mörkret.. m ficklampa.Letade under bilsätet o mellan säten osv. Inga nycklar :-(

Och jag gick runt p-platsen i mörkret o letade, även i gräset. Inga nycklar :-( Misstänkte jag tappat dom där vi varit på möte hela dagen..Suck,och där var det ju  stängt.Messade sonen o hoppades jag skulle få tag i honom.Ibl lr rätt ofta är jag glad de finns mob :-D Han var på jobbet men såg att jag försökt nå honom så han ringde upp. Frågade om han hade min extranyckel m sej på jobbet.Men det hade han ju inte, dom låg hemma..Nåväl t slut kom jag hem ,efter lite strul... fick hämta sonen på jobbet..han fick ledigt av sin chef en stund för att hjälpa sin mamma :-D
Jag körde ju tbx honom efter han varit hemma o hämtade nyckel.Tog inte så lång tid. Så skönt komma hem, var ju  lite smått orolig då jag har viktig medicin som jag tar både på kvällen, 2 olika tider...samt på morgonen. Jag har ju inte dosetten m mej i väskan. Kke får ta o tänka om där !!!
Idag har jag ringt o kollat om dom hittat knippan där vi var på möte.
Jooo då, men dom hade lagt den på brevlådan direkt eftersom jag hade sån där bricka på *S'
Mitt ex bet för de en gång i tiden, men inte sen flera åt tbx. Såååå jag vete katten om jag kan få tbx nycklarna nu.
Finns väl inga listor kvar på såna som ej bet, kan jag tro.Dumt av mej att inte plockat bort den.

Men lätt va efterklok.:-o

Annars så går det i 190 nu, rätt mycket om och kring. Blir lite irriterad ibl på folk som måste ifrågasätta mina göromål, men tycker att deras egna ska vara självklara. Folk alltså...biter ihop så gott jag kan, vill inte ge upphov t dålig stämning. Blir bara så less på såna som vänder kappen efter vinden. 

En ny arbetsdag väntar, en massa på schemat...och så ösregnar det. Men de är ju inget ovanligt eg !!!

Helgens planer blev ändrade, så jag får tänka om....Och fundera lite. Men de blir bra t slut iaf.

Det brukar ju lösa sej.

Tiden går fort...snart har jag mina soulmates på besök...längtar så :-) 

Och på Lördagnatt så är det dax för vintertid....Det får vi inte glömma. Och så hoppas vi på en mild vinter som går fort så vi får vår igen....en kanonfin då! ;-)

#1 - - Stollen:

Nu kommer ni se ut som vanligt. Trevlig helg. Kram

Svar: :-D Ja jag tror nog vi är rätt lika sen sist ! ha en trevlig helg du m.Kram
Gunsan