Ett enda kaos...

så känns det nu..Hela mitt liv...är upp o ner. Blir så ledsen..fast jag bestämt mej för att inte ta åt mej.
 
Men jag tycker det är så trist med skitsnack... som det inte ens finns orsak till. Inte vad jag vet iaf...men men.
 
Min semester tycks gå i smärtans tecken..mycket jag får avstå, för jag har för ont. 
 
Stockholm är otänkbart.... inte ens brytt mej kolla upp logi med ngr vänner. Fixar inte resan iaf...se mej omkring,
 
gå runt en massa som jag brukar, de går inte. Får bli en annan gång :-)
 
Nu så koncentrerar jag mej på en lite kortare resa :-D Till Värnamo m omnejd...Det längtar jag till som katten..
 
vill så gärna träffa mina goa fina vänner igen.
 
Vet inte än om det bara blir t att stanna över en natt... det lär bli tufft isf....Men det löser sej nog, det brukar 
 
det mesta göra i slut änden! Ska kolla upp vilka resemöjligheter jag har att ta mej dit o hem...kollar  i kväll.
 
I Fredags var jag på fest o sen på festival..super kul..många härliga människor . Jag fick även stifta bekantskap
 
med lite nytt folk.
 
Det visade sej att vi har flera gemensamma vänner..folk jag känt i massor av år :-) Kanon.
 
Misstänker starkt att vi kommer ses flera ggr. Tyvärr så fixa jag inte stanna kvar hela kvällen, men det var kul så
 
länge de varade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Över t ngt helt annat...skulle behöva vinna en massa pengar. Byta soffa o sängram ..Soffan spricker i skinnet, 
 
garantin gäller inte längre :-(
 
Min säng är så ostabil, det funkar inte dra åt muttrarna... de biter inte. Inte konstigt eg..sängen är ju gammal
 
som bara den. Har bara bytt ut madrasser o bottnar ett par ggr. 
 
Får ta o köpa lite lotter se om jag lyckas få en större vinst..de jag vann sist är slut ju ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så vill jag bara ställa en fråga t er.
 
Tror ni att det beror på hur länge man varit singel för att man ska lägga sej t med olater ?
 
Nu har jag hört fr flera håll att karlar dom dejtat.. (som har varit ensamma i ett antal år) att dom är lortgrisar.
 
Med lortgrisar menar dom att deras hem ser rent ut sagt för jäkliga ut, skitig o rörigt..ingen ordning alls.
 
Hygienen verkar oxå vara bristfällig...tandborstning...va e de lixom..Kläder lukta unket... m m.
 
Det verkar enl mej som om dom behöver sanera både sina hem o sej själv innan dom bjuder hem folk på kaffe.
 
Jag vet att det här låter otroligt, man kan tro att dom ljuger...
 
Men jag har själv råkat ut för det..visserligen flera år sen, men det finns färskt i minnet iaf.
 
Denna man hade inte ens en vanlig toalett...ingen dusch..Han gick t byns bastu o duschade en gång i veckan.
 
För det fick han betala 5 kr !!!!!!!!
 
Hur det såg ut hemma hos honom, tänker jag inte ens försöka mej på att beskriva...mulltoa.
 
.
 
Är det så här illa ?
 
Isf så vill jag hellre va singel. 
 
 
 
#1 - - Lotta Persson:

Usch ja jag vet hur det känns att inte kunna göra saker som man vill på sin ledighet när värken sätter in. Och råkar man göra nått som vi t ex var i Ullared i några timmar så fick jag höra det av vissa att hur kan du orka det? Men herre gud jag hade semester, jag valde att inte vara sj skr och istället ha semester för att inte pratet skulle gå, men inte hjälper det =( Men de som inte såg mig på 2 dagar när foten var svullen och värkte de har ingen aning om hur det är. Man kan väl inte bara sitta hemma ett socialt liv måste man ha. Har stått ut och bitit ihop nu i 14 dagar för att INTE sjukskriva mig, men som sagt var blir det nog läkarn imorgon. För just nu skulle jag vilja kapa den jäkeln efter helgens jobb.
Skit i andra och gör vad du orkar Gunsan!
kram på dig och dags för en fika snart tycker jag ;)

Svar: Ja de är hopplöst, trodde ju att jag skulle bli bättre under sem. Men tji fick jag...Fixar inte de här...Jag tror inte att ngn snackar om mej, dom som känner mej vet att jag har problem. Trist att du inte blir bra i foten, ngt måste du väl kunna få för smärtan. Ja jag gör aldrig mer än jag orkar, mitt hem skulle behöva saneras. Eftersom jag prioriterade att kunna jobba. Men det löser sej. Vi får höras om fika :-) Kram
Gunsan