Drömmar...

kommer jag ihåg ibl...inte ofta men det händer...Iaf så brukar jag komma ihåg nåt när jag vaknar, skriver jag då ner de så försvinner det inte  s a s :-)

Jag drömde ngt förra veckan...och när jag vaknade så kom jag ihåg lite samt känslan !

Nyfiken som jag är så sökte jag på nätet efter drömtydning...finns ju en del :-)

Men ingenstans hittade jag nåt som ens stämde in t viss del.

Däremot så hittade jag en tjej som tyder drömmar och t henne skrev jag...

Och idag fick jag svar :-)

Vad glad jag blev...

Blev väl inte direkt förvånad av hennes svar, men ändå...så blev jag det. Mysko det där :-)

Jag mindes detta av min dröm...

Jag drömde att jag i min vänstra ficka på min jacka, hittade en vit fjäder.
En fjäder fr ngn fågel, den låg i fickan bland pappersservetter o,dyl.

Jag log när jag såg fjädern,en bra känsla, lycklig


Svaret jag fick lyder som så
Vilken bra sekvens att minnas, fjädern visar på din andlighet, längtan
och din intuition som vägleder dig.

Jag är nöjd med svaret :-)

Och snart bör jag ha kommit t insikt...att det är dax.

Dax att öppna upp...inte vara rädd längre.

Våga ! :-)



#1 - - AC:

Det lät spännande det där med drömtydare. Och vilken dröm! Du ska se att altt ordnar sig till det bästa snart =)

Kramen till dig <3

#2 - - Gunsan:

Ja det var snällt av henne att skicka svar t mej :-) Intr dröm. Du har säkert rätt AC. Kram å ha en fin helg.

#3 - - Anonym:

Ja du drömmar har vi alltid, verkliga och overkliga.

Hade oxå en dröm som gick i krasch snabbare än man väntat sig=( Kram på dig

och utveckla din förmåga Gunsan, det har jag ju sagt hela tiden.

#4 - - Gunsan:

Ja man ska drömma, det hör till :-) Vad ledsamt att din dröm gick i kras.:-( Ha en fin dag.

#5 - - Lilla hjärtat:

Jag kommer nästan aldrig ihåg drömmar, en sanndröm har jag haft. Den va inget kul, vill inte ha det igen. Ond bråd död.

#6 - - Gunsan:

Nej, det är samma här, minns sällan mina drömmar. Förr kom jag alltid ihåg dom. Otäcka sanndrömmar vill vi inte ha, jobbigt m såna. Ha en fin kväll.Kram