Så kom solen....

precis lagom.....när det är jobba dax för mej :-) That´s life....får va glad att den kommer överhuvudtaget :-)

Ni som har långledigt denna vecka ser ut att få tur med vädret..härligt.

Vi ska alllt oxå försöka vistas ute o njuta av solen t helgen iaf....Utevistelse ingår i jobbet :-)

Jag hoppas bara att kroppen vill, just nu vill den inget...är skrotfärdig tror jag.

Skulle vilja byta ut vissa delar !

Men nu är det som det är...ska ner på golvet och rulla ihop mej t en boll, kan tänkas att de lindras lite

i ryggen av det.

Sen ska jag upp fr golvet...det blir en syn för gudarna..vill jag lova! Tur jag e ensam..Hahaha.

Nåja...det blir nog bättre vad det lider.

Hoppas att jag e fit for fight t pingsten...då ska jag hälsa på goa vännen Tina :-)

Det blir andra gången vi ses...fast det känns som att vi känt varandra i evighet !

Jag har haft turen att via nätet lärt känna underbara människor...vissa har blivit lite av en soulmate ♥

Vi är så otroligt lika i mycket, har varit med om liknande saker..t.om under vår uppväxt har upplevt liknande.

Jag hoppas in i det längsta att vår gemensamma vän AC kan komma med och fira med oss...

Det vore underbart, för vi vet ju inte när vi får möjlighet att träffas alla 3 igen...då hon kke ska flytta ännu längre

bort fr oss :-(

Håller tummen hårt!




Annars så ser jag framemot semestern nu :-)

Ska försöka hinna m mycket kul och träffa vänner lite varstans från.

MC-dagarna på Gränsö är obligatoriska...då blir det campingliv för hela slanten, massor m musik..

och sköna människor. Jiiiippiieee.

Jag o Lena har köpt ett tält ihop..ett stort ett så vi får plats m både oss själva o ALLL packning ;-)

En ny madrass har jag oxå köpt, ryggen fixar inte att ligga på vad som..men jag vete katten hur jag ska

kunna blåsa upp den ! :-(

Tydligen så ska det finnas pump som funkar blåsa upp såna här " extra sängar" utan el..

men än har jag inte hittat nån...Nån typ av kompressor?

Det är ju inte möjligt m en fot lr hand pump.

Ni som vet vad jag menar, vad jag söker...Var snälla o ge mej tips :-)


Nähä...nu är det dax för golvläge...Höres gott folk, ha en fin dag.

#1 - - Lilla hjärtat:

På Jysk finns det sådana pumpar, jag tror dom passar till din. kram goa vännen

#2 - - Gunsan:

Tveksam t att det är rätt pump...men jag ska ta m madrassen dit och prova :-)Kram vännen.

#3 - - Tina:

Hoppas du känner dig piggare till pingst. Jag vill, jag vill,,,,,så gärna träffa dej då. Å håller tummarna på att A-C också kommer. Annars får vi fixa till en träff i sommar :-) Kram

#4 - - Gunsan:

Ja, jag hinner nog bli lite bättre i ryggen så jag klarar bilfärden...jag kan ju ta bensträckare ofta :-)Hoppas oxå AC kan komma, vem vet när vi får möjlighet umgås m henne igen annars ! Kram