Å tiden den går..

och vi följer i dess spår. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen...tänk om man kunde sakta ner farten lite.

Så att jorden inte snurrade så jäkla fort...ibl så blir jag ju rent av yr, ;-)

Sista dagarna på min sjukskrivning nu...sen har jag semester :-)

Men semestern blir ju inte alls vad jag hade hoppats lr planerat...ibl blir allt så fel.

Jag hade ju inte räknat med att få besked om att jag fått diabetes, så redan där fick jag tänka om när det gäller

mina förehavanden under semestern.

I om nya prover var vecka så kan jag inte åka ngr längre sträckor, inte om jag ska stanna och se saker...umgås.

Men nu är det som det är..och jag får göra det bästa av det.

Bara lite jobbigt då jag har rätt stora begränsningar i vad jag får äta...t att börja med, t dess att sockret ligger

på en bra nivå.

Idag så låg det på 17,5..bättre än för 2 veckor sen..då det låg på 24...så de går neråt, sakta men säkert.

Blir inte att dricka alkohol ..öl i ngr mängder. Eftersom tabl slår ut njurarna.

Imorgon så sticker jag o min vän t Västervik o Gränsö...på hojrock :-)

Gissa om jag har längtat, ska bli så kul.

Nu blir det ju inte som vanligt där...iom att jag har mycket att tänka på, vad jag stoppar i mej...och drycken så

klart.

Men allt blir så bra som man gör det...och det ska bli superkul :-)

Min goa vän, fick jag skriva en lista t så hon kan hjälpa mej hålla koll och göra det bästa av situationen.

Det är vänskap det ♥

Nu ska jag börja packa...fått låna resväska...modell större :-o

Förhoppningsvis så får jag ner allt där....;-)

Får nog ta o pumpa upp min nyinköpta madrass...se så den är ok, vore snopet om det var hål i den..

och jag märker de på plats...

Ska förbereda till salladen vi ska ha med oss i morgon oxå...

Min lott se till att vi får nåt i magen när vi anlänt o kommit i ordning ;-)

Fast jag misstänker vi kommer att gå runt...hälsa på folk, se om de är många kändisar sen tidigare år.

Innan vi fått upp tältet...lr fått mat :-)

Vi lämnar väl bara allt på anvisad plats...som vanligt, så tar vi an oss tältuppsättning mm senare.

Ev så får vi hjälp...mc-killar är så hjälpsamma. Ja deras tjejer oxå så klart.

I mornkväll så blir det efterfest m  ett band när dom gjort sitt framträdande...snällt av dom bjuda

in oss :-)  Det blir en ny upplevelse för mej. Kul.

Ha de gott folk....så kommer det kke en liten uppdatering av vad som hänt..framöver ;-)




I år kommer vår packning se annorlunda ut ;-)
#1 - - Lise-Lotte:

Ha det underbart på hojrocken, det är du värd du fina vän! Kram kram

#2 - - Gunsan:

Tack Lise-Lotte, hoppas att du får en fin o trevlig helg med :-) Kram ♥

#3 - - Eva:

Ta nu och släpp loss och bara ha de kul. Tänk inte mer än nödvändigt på allt med kost och dryck..ha skoj på hojrock..:0))de är ju förfasen bara en gång på året och då fåååååååår man släppa loss hahah

Ha d gött vännen min <3 kram

#4 - - Gunsan:

Eva ! Lovar släppa loss..så mycket det går. ;-) Tur man har kul utan alkohol oxå!!!!

En fördel m att va en glad skit. :-D

Ha de gött du med. Kram ♥

#5 - - ulrika:

ha d så kul nu å njut av livet - även om d numer innebär begränsningar utimellan - kram

#6 - - Gunsan:

Tack Ulrika, ja det lär bli kul :-) Synd bara att de ska regna..Men men. Kram

#7 - - Tina:

Ha det jättekul !! DU är verkligen värd det.

Jag kan riktigt se dej där bland hojfolket :-)

Kram vännen

#8 - - Gunsan:

Tack Tina. Har varit jättekul...som vanligt.:-) Kram