Jobbhelg hägrar.

idag hade jag bytt tur m en jobbkompis..bara för att jag skulle t dietisten, på ett första besök.

Jag har sett fram emot de besöket, för då skulle jag få lite mer info ang mat osv.

Men men...nu har tiden blivit framflyttad :-( blir så less.
Själv håller man på för att fixa så man kan gå på bokad tid...för att man ska slippa vänta länge.

Jaja, bara att gilla läget...ett uttryck som många använder sej flitigt av.

Jag behöver INTE gilla läget, men jag kan o får acceptera att sånt här händer.

I går var jag o fotograferade ögonbottnarna...mysko,men de gjorde inte ont lr så.

Bara ngr droppar som sved så jag tyckte de kändes som om jag hade  skalat o skurit lök i flera tim :´-(

Mina pupiller vart enorma...


såg riktigt otäck ut.

Inte har dom dragit ihop sej t de normala än...men lite iaf.

Hoppas jag inte skrämmer ngn på väg t jobbet...lr dom på jobbet :-P

Buuuh..Haha...fast de e rätt kul å skrämmas lite ;-)



Stora förändringar på G i jobbet, inget vi sett fram emot..men nu är det som det är.
Så vi får göra det bästa av det hela.

Jag tror ju inte det kommer gå smärtfritt...men jag hoppas att de blir lättare än berfarat.
Tänker på alla berrörda även personal...många är ju sjukskrivna redan pga arbetsskador !!!

Nåväl, bara vänta å se.
Hoppas...
håller tummar å tår.


Nu ska jag fixa o dona...sen e de jobbdax..långhelg, m mys o trevligt :-)