Party tajm..

kul som 17...Men..vad ska man ta på sej ? Inte det lättaste...allt sitter åt :-(
Ngr kg ...lr ok... rätt många kg skulle gärna kunna flyga sin kos.

Fast dom försvinner inte av sej självt o inte så där hastigt o lustigt.
Bara att acceptera att jag ser ut som  jag gör...å klä mej så gott jag kan.

Ut ikväll ska jag iaf...o ha kul det ska jag med ;-)
Att jag går illa är inte så mycket å göra åt... haft kramp till o från hela natten.

Ett par cider lr öl...lr båda delarna..lär nog fixa gången...vad kvällen lider !

MEN...jag skulle nog ha nåt i magen..annars blir de katastrof..Oj oj de vill vi inte.

Annars så går livet sin gilla gång...jobbat en hel del.

Inte mycket t liv...men det ska jag ta igen ikväll... Är ledig i morn med..sen e det dax igen.

Jag har ju väntat på besked om lån..så jag kan byta bil.

Vet inte vad jag tänkt m men tydligen så var det ok...

Skulle bara skriva på att jag accepterar villkoren. Och det har jag gjort.. skickat iväg oxå. :-)

Men det e bara det att ngr pengar har inte blivit insatta på kontot !!!

Så igår ringde jag...dom har inte fått mitt brev :-o

Jag trodde inte post försvann längre,men tydligen gör det de... :-(

Så nu är de bara att vänta på ett nytt, rek.... o skriva under...posta..hoppas DET kommer fram.

Men det drar ju ut på tiden...Suck! Inte ofta nåt går som jag vill.

Vore jäkligt trevligt med lite flyt...

Ha en riktigt trevlig Fredagkväll.


#1 - - Lise-Lotte:

Tror du bli fin vad du än tar på dig!!! Ha en riktigt mysig och trevlig kväll! Kram <3

#2 - - Gunsan:

Tack..Du e snäll du :-) Jag gör så gott jag kan iaf.

Ha en trevlig kväll du med. Kram <3

#3 - - AC:

Du blev säkert fin i det du satte på dig. Det sägs ju att "allt klär en skönhet". Jag hoppas att du fick en hejdundrande rolig kväll. Unnar dig verkligen det efter allt "oflyt" du haft.

Hoppas att du inte har alltför ont i håret i dag ;-)

Bamsekram <3

#4 - - Gunsan:

Tack AC, snällt sagt ;-) Jag/vi hade så kul så...Blev lite för mycket alkohol här ...så jag åkte hem lite tidigare. Åkte fint m må du tro...i en pontiac :-D Lite skallebank haf jag...o seg t max. Men det får jag ta efter en lyckad kväll o Eldkvarn var kanon bra :-)

Bamse kram <3

#5 - - Lotta Persson:

Tack för en superkul kväll =) Imorse mådde man som man förtjänar, men nu så mår man som en prinsessa igen =)

När blir nästa utgång ;)

Kram på dig denna Valborgsmässokväll =)

#6 - - Gunsan:

Tack själv...det var kanonkul :-D Men fy va jag har varit seg o avdankad idag. Hahaha..först framåt kvällen jag mådde bättre. Men jag e trött som få..krampat igen :-O

Vi får väl se när..men bara det blir varmare så.:-)

Kram