Hösten är här...

den kom med besked, regn,blåst..riktigt ruskväder. Idag skiner dock solen, härligt. Man får vara glad för det lilla :-)

Jag tycker allt känns allmänt segt nu. Har ingen lust med nåt...är det höstens intåg måtro som ställer t det ?

Jag brukar ju oftast vara en glad o positiv kärring, har inte tidigare påverkats av årstidernas växling.

Så jag tror nog det är annat som spökar....

Har fått mer rynkor, djupa rackare..dom fanns inte där innan min födelsedag.  Dom måste ha dykt upp som i ett trollslag...över en natt :-P

Stog o studerade mej i spegeln igår..efter jag tvättat bort sminket. Upptäckte en likhet med min bortgångna mor,jag har aldrig varit spec lik henne. Vare sej t sätt lr utseende....Men vi genomgår ständiga förändringar, både t det yttre o t det inre...så omöjligt är det ju inte att jag kommer t att bli mer lik min mamma på ålderns höst.

Nu tycker jag ju inte att jag är där än...känner mej ff ung o fräsch som en nyponros.Hahaha.

Skämt åsido, åren sätter sina spår hos oss alla. Bara att acceptera o göra det bästa av det..inte mycket annat att göra.

Jag har lite svårt att koncentrera mej här. Jag har fullt av karlar utanför mitt fönster...fr elbolaget. Dom håller på att fixa med kablar, felsöker.
Dom började gräva tidigt i morse så min sovmorgon försvann. Misstänker starkt att det kommer ha hänt mycket när jag kommer hem ikväll.Ännu mindre m p-platser bl,a.


#1 - - AC:

Man ska inte stå och studera så där noga på morgonen, det vet du väl ;D Det är inte så att du bytt glödlampa nyligen, i visst (fel)ljus ser alla mycket äldre ut även de yngre ;-)

Men huvudsaken att man fortfarande KÄNNER sig yngre och fräschare än vad åldern säger. Man är väl alltid i den bästa åldern ... eller hur det är man brukar säga =)

Ha en bra dag, själv ska jag hoppa i säng igen en stund och försöka vila mig frisk ;-)

Kramen till dig <3

#2 - - Lilla Hjärtat.:

Ha en trevlig helg, Kram

#3 - - Gunsan:

Haha, jag gjorde upptäckten på kvällen...i svag belysning och utan glasögon ;-)Efter en sån chock är det tur att jag ff känner mej som 25,5 :-D

Hoppas du är piggare idag. Kram o krya på dej <3

#4 - - Gunsan:

Tack! Jag önskar dej detsamma. Kram