Årets sista dag!

Sakta men säkert så går vi mot ett nytt år...ett nytt år fullt av förhoppningar.
Många av oss kommer att ge nyårslöften, en del kommer att hålla dom, andra inte.

Jag ger aldrig ngr Nyårslöften, jag tycker som så att vill man förändra nåt med lr hos sej själv
så behöver man inte invänta Nyårsafton.

Personligen lovar jag mej själv......typ en ggn i mån...att jag ska försöka ta tag i mitt liv.
Men jag ska orka ta tag i det med...det är det som är problemet.
Energin är som bortblåst....orkar inte peppa mej själv.

Ibl känns det nästan som att det är lika bra att ge upp.
Låta livet gå i samma lunk.
Jag vet precis varför jag är som jag är...varför jag inte hittar motivationen.

Jag trillar in i mitt gamla tänk....JAG klarar det inte ändå ! Ingen mening att försöka, m m m m.

Detta året har varit fullt av motgångar, skador...inte mycket som har gått som jag vill.

Sen har det ju på andra sätt varit ett superår.

Jag har fått träffa mina goa vänner. Marie & Lotta samt AC & Gerra igen...underbara vänner.
Jag fick även  förmånen att träffa Tina.
Denna spralliga underbara tjej...som det visade sej att jag hade mycket gemensamt med.

Både hon o AC är lite av mina tvillingsjälar ♥

Ulla, inte att förglömma :-) En supergo kvinna, gästvänlig o rar.
Och hon gör supergoa räkmackor ;-)

På MC-dagarna m min goa vän Lena lärde vi känna nya människor oxå.
Bland dom fanns Carro...vilken tjej, är så glad att våra vägar korsades.
Hoppas ha möjlighet att träffa henne snart igen :-)

Många andra människor har korsat min stig i år..kan inte ta upp alla, men en del har jag fastnat för.
Och dom andra har bara passerat.

Livet är fullt av möten...en del, blir våra vänner..andra inte.  Så är det

Jag har haft ngr dejter...men ingen har visat sej vara den rätte, har inte klickat alls.

Mysko det där...att folk inte är likadana vid ett möte som dom är mejlledes..å via tel.

Är det så hemskt att vara sej själv ?

Ärlighet....det är svårt för många. Lögner o en massa svammel osv är väldigt vanligt.

Nåväl strunt samma...Jag är jag...kommer aldrig att försöka bli någon annan.

Och den mannen jag nån ggn kommer att träffa kommer att vara den han är.
Utan ngr skönmålningar o falskhet.

Nyårsafton !

Vi får se vad kvällen erbjuder..är inte på topp, men kke jag orkar med lite firande senare.

Är bortbjuden...men just dit har jag ingen lust att gå. Låter kke hemskt, men så är det.

Vissa omständigheter som gör att jag känner så.

Nu ska vi blicka framåt....se vad  2011 erbjuder :-)

En del kan vi påverka, annat inte. Men det vi kan ...det får vi försöka göra det bästa av.


Önskar er alla ett Gott Slut & Ett Gott Nytt.

Kram.



#1 - - Tina:

År 2011 ska bli ett TOPPEN år för oss alla :-)

Kram goa vännen

#2 - - Gunsan:

Ja, vännen.. det håller vi tummar & tår för :-D. Varm kram.

#3 - - Anonym:

Tack så mycket! =) Gott nytt år själv. =)

#4 - - Gunsan:

Tack! Ha det riktigt gott :-)