Så kom vintern även hit....

 
man ska inte ta ut ngt i förskott 😏
Minsta barnbarnet är iaf överlycklig, busa o leka i snön...
inget en 1,5 åring är van vid 😍
 
Hon får passa på, för jag har svårt att tro att det ligger kvar länge...
men jag ska kke knipa igen 😂
 
I går så var jag m min väninna t en liten ort här i länet....
kända för sina möbler o service.
 
Blev en trevlig em, men jisses vad mycket soffor det fanns att välja på! 😲
Att M fick problem kan man gott säja, jag vart helt snurrig oxå...
o då var det inte jag som skulle ha soffa 😄
 
Men vad många fina det finns, fast både M o jag fastnade direkt för en...
blev lite kärlek vid första ögonkastet.
Och så färgen vi hittade, kanon.
 
Nu får hon fundera lite, står nog mellan 2 olika modeller...
om hon inte ändrat sej 🤔
 
Men fy 17 va dyrt det är m soffor mm...
iaf om man ska ha kvalité.
 
Hon får väl tänka som så att 10 års garanti är himla bra...
en trygghet.
 
 
Får erkänna att jag blev sugen på lite nytt oxå....
väntar på stor vinsten så fixar det sej 🤑😇
 
Det finns lite att göra idag m....
men jag får vänta ett tag innan jag ger mej ut i snön.
 
Väntar på ett viktigt samtal...
vad det samtalet ger visar sej.
 
Hoppas på det bästa iaf 🤞👌🙏
 
Inget som ligger i mina händer !
 
Medan jag väntar så ska jag roa mej med att skicka iväg räkningarna...
o hålla tummen att de blir ngr hundralappar över iaf !
 
Så jäkla trist när det går jämt upp...
men så länge jag kan bet allt så får det räknas t de positiva 😊
 
Finns dom som har det värre.
 
Det finns ingen rättvisa....
tänker på det M sa igår.
 
Vissa får allt serverat på ett silverfat...
andra stångar pannan blodig.
 
Nu ska jag inte sitta här o konstatera fakta längre 😉😂
 
Ha de bäst.