Städ o tvättdag m m....

 
Jag tror inte att jag talat om att jag e besviken på städet här i nya hemmet.
Själv tog jag ju städfirma för att det skulle bli ordentligt gjort, hade inte orkat städa själv iaf.
 
Men här vete katten om dom ens städat mer än att torka ur skåp o hyllor, här har jag fått städa ugnen för att den gav mej ett astmaanfall när värmen kommit upp, fy sjutton vilken stickande rökutveckling det blev... plåtarna var inte ordentligt diskade.
Bajsfläck på golvet i sovrummet :-/
You name it!
 
Igår så kollade sonen längst bak i sopskåpet (för katten vill vara där o jag vill va säker på att hon inte kommer nånstans) Han använde mob o m den såg vi en massa skräp som låg där, papper o plast m m. Så tråkigt, det tycks dyka upp ngt t.om nu 1,5 mån efter inflytt.
Det är iaf inte bara målaren som kladdat o skitat ner.
Hade jag vetat de här så hade jag sagt t bovärden fr början.
Nu är det för sent.
Jag hoppas att det inte dyker upp ngt mer iaf.
 
Det finns ff grejer att fixa m här innan jag e klar m allt.
Men det tar tid eftersom hjälpen har egna projekt på G + att dom jobbar väldigt mycket.
 
Nu här vädret är så gutt, så skulle jag vilja sitta på balkongen o ta en fika t.ex.
Men det går inte nu
 
Tålamod Gunsan...
Hahaha, det har jag dåligt med ;-)
 
Sen har jag funderat på en sak, en vän har blivit kär o påstår att kärleken är besvarad.
Kan man bli kär i ngn man aldrig träffat ? Bara skrivit med....
Lite förälskad i tanken för att personen verkar go o mysig är en sak men kär!
Planera flytta ihop...
den andra bor inte ens i Sverige.
Rik o välkänd skådis....
har denna person fallit så för en medelsvensson i Sverige via text utan att setts..
fallit så för en okänd ?
Min vän har sagt att h*n inte är flyttbar utan isf så får kändisen flytta hit!!!!
 
Och jag kliar mej i skallen, alltså är det bara hos mej som varningsklockor ringer ?
Jag är väl kke negativ nu, men jag tycker det låter mycket konstigt.
 
Jag har försökt att prata m min vän, att ta de m en nypa salt...
inte lägga för mycket i det hela.
Men även om det säjs att man har båda fötterna på jorden så är jag tveksam...
det känns inte rätt.
Vill inte min vän ska bli sårad, misstänker att h*n är väldigt naiv överhuvudtaget.
 
Usch ja, men vad vet jag...
kke är dom kära o kändisen är beredd att lämna livet over there, med berömmelse
o allt som följer m kändis skapet ..
för att leva m en icke världsvan person i en småstad i Sweden !
 
#1 - - Anonym:

BAJS !!!!!!!
Djur elr mänsklig avföring ? Strunt samma, så äckligt .
Urk, så vidrigt.

Och din vän som är kär i en kändis! Men hallå , allvarligt det där är nog önsketänkande.
Jag vet inte vad jag ska säga, så galet.
Glad påsk tjejen

Svar: Ja det var inte trevligt.Tycker väl att folk borde städa bättre :-( Har ingen aning om va jag ska säja heller, men nog låter det konstigt.
Tack detsamma :-)
Gunsan