Varnar för ett f-bannat gnälligt inlägg...

 
Varför kan inte folk tala sanning?
 
Fick ett sms i måndags em efter min aktivitet var slut för dagen.
Det sms sa att jag inte behövde komma mer t gruppen eftersom AF meddelat att jag ska avbryta mitt deltagande.
 
Jag fattade inget, ingen förvarning lr ngt utan bara rakt av. !!!!!
 På tis så gick jag t lokalen för att säja hejdå o hämta mina papper, den vik konsulten hade ingen aning om orsak t mitt avbrott. Utan var lika förvånad som jag o de andra deltagarna.
 
Jag gjorde det jag skulle o när jag var på väg att gå säjer konsulten att han inte visste vad de andra 2 skulle göra.
För han hade planerat om 3 ggr, bara pga att en kille var på jobbintervju o jag inte var med längre, en var sjuk.
Jag tyckte väl att det lät konstigt att han hade fått planera om 3 ggr bara för att det  var mindre deltagare o ändå inte inte visste vad dom skulle göra ?
 
Ja ja inte mitt problem, så jag lämnade dom.
 
Idag hade jag tid på AF för att diskutera mitt avslag på sjukers, hur jag skulle gå vidare.
 
Naturligtvis så frågar jag ju varför min aktivitet blev avbruten, då får jag t svar att hon trodde att jag o konsulten hade diskuterat mitt deltagande för han hade skickat mejl till AF.
Och skrivit följande: Att jag har så mycket kring mej av det privata slaget...jag hade bara fk  o min ansökan i huvudet. Det här är min egna ord, men han menade det. Jag var ointresserad o omotiverad så han visste inte vad jag hade där att göra.
Alltså vilken skitstövel, stå o ljuga mej rakt upp i ansiktet...
han visste inget , han hade ingen aning.
Min handläggare läste upp mejl för mej rakt av o hennes svar, som var att ja om du upplever att det är så  då är det bättre att avsluta mej.
Vilket sätt!
Sen så kom jag på att han hade mejlat AF efter vårt samtal i torsd, då jag sa att det händer inte mycket här i gruppen.
Jag hade väntat mej mer.
Antar att han blev sur, att han tog det som att jag klagade på hans förmåga som vik....
ngt annat kan jag inte komma på.
Men alltså lögner...
gör mej förb o säja t AF att vi har haft flera samtal om att jag har mycket omkring mej. Skitsnack.
Jag är den som varit positiv o försökt peppa dom andra, för dom är då inte motiverade lr intresserade.
 
Allt de här sätter mej i en jäkla sits...
så jag o af har kommit fram t en annan väg.
Jag kan bara hoppas att det funkar, annars vete katten hur det blir.
 
Kan ni fatta hur less jag är på all skit o otur, motgångar ?
 
 
 
Jag hatar lögner o folk som skyller ifrån sej för att själva framstå i bättre dager lr vad det heter.
 
Hur som helst så skickade jag sms t den ord konsulten som är sjuk.
Ville att hon skulle få info fr mej för jag vet ju inte vad han säjer t henne, inte sanningen iaf misstänker jag. Om hon tvivlar på mej så vet hon nu att af har mejl fr honom.
 
 
 
Nu gick luften ur mej.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Vilket sätt ! Inte okey nånstans, jobbar den personen på rätt plats ? Att du är förbannad är väl milt sagt.

Svar: Tack för din kommentar, ja jag e riktigt förb. Men jag har fått sms fr min ordinarie konsult, hon är ju tyvärr sjuk. Hennes sms värmde iaf. Du kan läsa hennes svar om du vill, lägger in de här:
Gunsan