Onsdag mitt i veckan i början av nov.

 
Och jag har precis fått besked om att jag inkl en hop andra människor får gå lägenhetsvisning nästa vecka.
Det är den lgh jag väldigtt gärna vill ha, så is magen gäller det att ha o ....
hoppas  hoppas på att det är min tur nu.
Bara fördelar m en flytt dit, bättre ekonomi då hyran är lägre där, närheten t min familj.
Positivt för oss alla....
hoppas jag. :-D Hahaha
Skämt å sido, bara fördelar.
Jag är ingen som har behov av att vara m ungarna för jämnan, utan det kommer inte bli ngn större skillnad på så sätt.
Däremot så kan barnen komma t mej efter skolan om ingen är hemma lr bara när dom har lust.
Jag kan få hjälp lättare, såna dagar då jag knappt kan gå så kan dom fixa hem t.ex mjölk på 10 min åt mej. Utan att behöva bil. (Y)
 
Den här lgh o ett positivt svar fr fk, då kan jag pusta ut o då blir jag gladare oxå.
Och det skadar inte...
den där knuten i magen, den är inte rolig att bära omkring på.
 
Kan ni förstå att jag vill ha tbx mitt liv...
det livet jag hade innan jag fick värre ont i nacke o axlar pga jobbet o blev arbetslös för att a-givaren inte hittade ett annat jobb...
inte ett enda lämpligt jobb åt mej...
inte ett enda jobb i hela kommunen fanns till mej.
 
Sen dess har det bara gått utför för mej, och det måste ske en förändring snart för jag orkar inte ha de så här hur länge som helst.
 
Men nu lever jag på hoppet ett tag till iaf.
#1 - - Liselotte:

Det vänder snart Gunsan! Kramar

Svar: Tack, ja jag hoppas det. Så här kan jag inte ha det.Kramar om <3
Gunsan

#2 - - Ann:

Jag blir förb på hur kommunen behandlar oss i omsorgen. Skamligt är det, bara utnyttja folk för att sedan när kroppen elr huvet är slut så tack ock adjö. Önskar dig lycka till. Ock en tumme håller jag. *L*

Svar: Tack, ja jag är ju knappast ensam om eländet.Mer regel än undantag !
Tack för tummen.
Gunsan