Inget positivt att skriva om....

 
kke lika bra att vara tyst !
 
Jag bara önskar lite flyt!!!!!
Men det tycks vara stört omöjligt, ekonomi är ett minne blott.
Urkass har den varit länge, men jag glömde lämna in redovisning t FK o AF 1juli...
så ngr pengar t räkningar fick jag inte.
Helt åt skogen, utan pengar så kan jag inte bet räkningar.
Fick lite pengar av sonen o ta de pengar jag sparat t glasögonen (skattåter), så jag kunde bet e-fakt o autogiro iaf.
Den 21 ska jag hämta glasögonen, dom pengarna är borta lixom ! :-(
 
Idag kom ett brev att min ers period har tagit slut o jag uppfyller inte ett nytt arbetsvillkor.
Fattar verkligen inte, en mån sen jag skrev under papper fr AF !
 
Ska det bli 2 mån utan inkomst?
Det återstår att se.
 
Varför ska de strula så f--b ?
Skitliv.
 
Jag ska inte gnälla mer för tillfället.
 
Har varit på kalas o firat mitt ena barnbarn, utan present.
Men plutten bryr sej inte, älskade unge...
det gör ont i mommohjärtat iaf.
 
I går blev minsta barnbarnet 2 mån, massa gos o en pratstund blev det.
Blev gos idag med, det känns gott m all kärlek i allt elände.
 
#1 - - Marie:

Håller tummarna att det ordnar sig för dig! Tråkigt när det bara ska jäklas. Men du måste vara berättigad till pengar från Socialen, hör dig för.

Svar: Tack, ja jag ska iaf tänka på de!
Gunsan