Hur får jag ett bra självförtroende, känslan av att jag duger ?

 
Jag tycker att jag förlorar allt....
det lilla självförtroende jag fick efter mycket om o men.
Rasar i snabb takt.
 
Känslan av att duga, den är som bortblåst.
Denna övervikt som ligger t grund, inte ett dugg tveksam om det.
 
Jag äcklas av mej själv, vill gömma mej.
 
Gör så gott jag kan genom att klä mej så löst som möjligt men allt smiter åt iaf.
Köpa nya kläder ligger långt fram i tiden.
 
Vad hjälper det att jag vet att vikten är som den är pga sjukdom mm.
Har fått veta varför jag inte går ner i vikt, varför jag överhuvudtaget gått upp så mycket.
 
Att det stora hela hänger ihop m att jag ff har viss egen insulinproduktion, fel på ämnesomsättningen o insulinsprutorna gör inte saken bättre.
Ingen bra kombo...
så vad gör jag ?
 
Jag vill verkligen inte lägga mej under kniven...
men ibl känns det som enda utvägen.
Orkar inte ha det så här längre!
 
Jag skulle vilja hitta den rätte, en partner som älskar mej för den person jag är...
inte som ser t utseendet.
 
Men iom jag mår som jag gör, känner som jag gör så har jag lagt ner sökandet.
På nätet verkar alla vara utseende fixerade, o väldans sportiga o restokiga.
Inget som lockar mej. 
 
Finns inga dejtobjekt ens.
 
 
 
Jag e deppig, det märks väl! :-O
 
Men jag har så jäkla ont oxå, har tagit ut mej helt i sommar på jobbet...
lr arbetsprövningen  då.
 
Personal brist pga sem både av ord personal o frivilliga...
sjuka oxå.
Har varit dum o burit grejer som jag inte borde...
men vad gör man när det inte finns folk?
 
Ibl har jag varit osäker på om jag skulle bli avlöst, så jag skulle få gå hem.
Ja de har varit slitsamt o nu har det tagit ut sin rätt, har så ont så jag vet inte hur jag ska sitta, stå, gå lr ligga.
Fått sjukskriva mej för det funkar inte jobba sån här.
Får se om det räcker m ngr dagars vila. 
 
Slut på självömkan!