Virrig som få...

 
lr så hände det ngt oväntat vid bokningen 🤔
 
Dubbelkollade i dag så att allt var klart för besikningen t veckan !
Döm om min förvåning då det visar sej att betalningen gått t fel firma 😱
Vid närmare koll så ser det ut som att jag har bokat på det stället...
men jag vill inte åka dit, nyttja deras tjänster s a s.
Jag är nöjd m mitt gamla !
 
Så fm har gått t att sitta i tel o ringa o fixa allt..
köer o köer, överallt.
Men iaf ett bra bemötande o service...
nu är det ombokat t rätt ställe o avbokat fr fel ställe 😄
 
Nu återstår det bara att få tbx pengarna fr Klarna in på kontot...
spännande se hur lång tid det ska ta 😏
 
 
 Medan jag satt i kö o väntade på min tur så satt jag vid datorn...
o hamnade på ett inlägg om skrivstil.
Den skrivstilen vi fick lära oss i skolan på min tid 😊
Den stilen finns ju inte i dag, lr används kke jag ska säja...
av annat än äldre.
Och då menar jag gamla, äldre än mej 😂
 
För vet ni vad, jag hade glömt hur jag en ggn lärde mej att skriva i skrivstil...
jag skrev o skrev, testade om o om igen !
Men nej, jag har glömt...
så sök på nätet så hittade jag det jag sökte.
Jisses, va de såg den såg ut ? 🙄
 
Kke skulle försöka plita ner ngr rader o se om barnbarnen kan läsa 🤔
En kul grej bara.
Det var ju det inlägget handlade om o lite annat som fanns då 😁
 
 
Det krävs lite träning för att kunna skriva så igen, enklare nu 😌
 
I går lagade jag kålpudding, så gott...
blir samma mat i dag med.
Inga problem alls 😋
Sonen får en matlåda t jobbet, kålpudding kokt potatis o lingon.gräddsås.
så glad han blir då 👌
 
 
I dag så hoppas jag att det forts va uppehåll ett tag så bilen blir städad invändigt 🙏
Får antagligen åka t tvättautomat för utvändig tvätt..
behövs ju tvättas underifrån oxå.
 
Undrar vad det kostar ?
Så länge sen jag använde tvättautomat o vad jag minns så var jag missnöjd den ggn..
tror det är runt 3 år sen, barnbarnen var m i bilen 😊
 
 
Himla lugnt här i dag...
inte sett gubbarna sen i går! 🙄
Lediga kke ?
Ja jag vet inte, men färdiga kan dom väl knappast va 😱
jobbet beräknades ta en mån 😬
 
Katten e glad iaf, hon ligger helt avslappnad o sover mest 😻
 
Får kika hur det ser ut då jag går ut !
 
Annars händer det just inget här...
som vanligt 😄
En enda lång följetång...
utan draman, utan kärlek, utan ngr aktiviteter typ. 😩
 
 
Önskar er alla en trevlig fredag 😊
#1 - - Sisu:

Det är ju fredag, arbetar de då? Hihi här ska de jobba må-fr men verkar vara ti-to. Kanske därför det tar sådan tid🤭

Svar: Ha ha ha där sa du ngt ! Har ingen aning, men dom har ju jobbat vissa dgr t framåt 18, så dom kke har jobbat in ? :-D
Gunsan