Blir jag klar ngn ggn ?

 
Jo, det blir jag ju...
men det tar tid.
En strejkande kropp gör att  det tar längre tid än om jag vore vid god vigör.
 
Jag ska försöka få bort lr iaf packa ner skräpet som ska slängas, grejer som inte ens är mitt låg o ligger ff på balkongen...under mattor osv.
Fattar inte varför det lämnas...slängs för att jag ska ta hand om skiten.:-O
Troligtvis målaren för den var ju ngt utöver det normala, hittar ff en massa ställen där han varit o kladdat m målarfärg.
 
Jag har ff kvar att städa på ställen som jag tog för givet skulle vara rena....
men men.
Har ju ingen aning om vad som tidigare hyresgäst o hyresvärd kommit överens om.
Kke annnat än det vanliga pga delvis  renovering ?
Kul är det iaf inte.
 
Har skickat nya felanmälningar, det är ok, sånt man får räkna med.
Men det vore skönt om allt vore klart snart så jag slipper folk som kommer i tid o otid.
 
Jag vet att jag gnäller, men jag e inte pigg...orken har försvunnit.
Den är välkommen tbx, i större omfattning helst.
 
I dag har dom varit o testat dom nya brandlarmen som nyligen sattes in, snabbt fixat.
Dom stod i dörren o höll en lång pinne mot larmet, ett pip så va de klart (Y)
Så smidigt skulle allt va :-D
 
Jag har bokat tid för grovtvätt o i den vanliga tvättstugan denna vecka, så nu har jag väl gjort bort mej som kör ihop allt så där.
Men som sagt jag vill bli klar !
Otålig...
är jag , helt klart.
 
Men vi får se hur de blir, har iaf fullt upp hela veckan.
 
Inte dumt m många vänner/fam i bostadområdet...
alltid ngn som bjuder på kaffe, lr mer t.om :-D
 
Ibl kommer jag inte hem förens det är dax att krypa i säng.
Trevligt, det behövs oxå.
 
Nu ska jag få upp ngr tavlor, såna jag kan få upp själv utan borr o mätning då.
Har grubblat en tid över hur jag ska hänga dyrgriparna (läs canvastavlor :-D )
Nu tror jag att jag ska bli nöjd.
 
 
Här skulle jag vilja sitta, bara njuta av lugnet o den vackra vyn <3
 
 
#1 - - ulla-bella:

Så skojigt, det verkar som att du fått ett bättre liv sedan du flyttade, mer umgänge. Jag är så glad för din skull, nu ska du bara vila så du orkar ta tag i ditt liv efter att allt blivit klart hemma.
Kramis

Svar: Kommentaren försvann :-( Försöker igen. Tack jo jag trivs ju här, det här är hemma. Orken fanns inte att ta bilen o åka iväg för att träffa vänner så ofta. Här blir de naturligt på ngt sätt. Frisk luft, ta en promenad tvärs över gatan typ så har du flera vänner på den gatan.Men jag har inte ork t så mycket, får prioritera (Y)Kramar.
Gunsan

#2 - - gerra:

Vet det är bökigt att flytta

Svar: Hej vännen. Så roligt att höra av dej här :-)Ja fy 17, de var bra mycket jobbigare flytta den här ggn mot förra...
12 år sätter sina spår.
Kram.
Gunsan

#3 - - Marie.:

Se så, snart är du färdig. Det går snart ska du se. *L*
Var rädd om dig Gunsan.
Kram kram.

Svar: Jajemen, helt rätt.Tack, lovar.
Kram
Gunsan