So far so good!

 
Men ngr garantier finns det väl eg inte.
 
Om sanningen ska fram så har jag ingen aning om hur det går till.
 
Jag har anmält mej till visning av en lgh, som jag vet att det var många som var intresserade av.
 
Nu har jag fått en tid , så jag får gå o kika på den. (Y)
Nästa vecka som först!
 
Men hur många som får gå på visning vet jag inte, så jag svävar i ovisshet.
 
Fast jag är glad att jag kommit så här långt. :-D
Nu ska bara resten klaffa oxå!.
 
Ni kan väl forts hålla tummen för mej, snälla :-)
 
Fö så har jag varit på röntgen, väntar på att höra av Dr för att få veta om det syns ngt på plåtarna.
 
Hur vi gå vidare här ifrån vet jag inte, ska t AF nästa vecka.
Och hon tyckte ju att jag inte ska gå tbx t denna arbetsprövning, som jag trivts så bra i. :-/
Bara arbetstyngden vid personalbrist som blir fel för min del eftersom jag inte kan ge 17 i att göra sånt jag inte ska.
 
Vet ju att det inte är bra för mej.
Inte lätt o va klok o förståndig när man vill att allt ska flyta på....
funka på bästa sätt.
 
Ja ja bara vänta o se hur det blir, vad som bestäms.
 
Blir väntans tider igen, ha is i magen...
tänka positivt o hoppas. :-)
 
 
#1 - - Lise-Lotte:

Jag tänker hålla allt vad jag kan!! Kram

Svar: Tack snälla <3 Jag försöker peppa mej själv m positiva tankar " jag får lgh, jag får lgh" :-D Även om jag har 10 pers att slåss mot! ;-) Kramar <3
Gunsan

#2 - - Anneli:

Självklart håller jag tummarna. Du får berätta hur det gick.

Dröm sött kramar ♥

Svar: Tack, ja jag kommer att skriva om det :-)Kram <3
Gunsan