Trevlig helg gott folk!

 
Nu har det känts att hösten har kommit, kyligare ute...
även inne hos mej ;-)
 
Vissa dagar har jag fått ta på mej en jacka, inte tjock då mest som en vindjacka.
Men strumpor !!!!
Jisses, jag som går utan strumpor mestadels av året.
Men så är det, jag har testat lite olika sätt för att bli av m mina hemska kramper.
Och jag har kommit fram t att strumpor på, både ute o inne är bättre än utan.
Iofs så är fötterna kalla iaf, men det tycks inte spela ngn roll.
Delar magnesiumdosen , en del morg en del strax innan jag lägger mej...
sen stå på tå ngr ggr.
Så skönt slippa kramperna så jag forts (Y)
 
 
 
 
Annars så har jag börjat på en kurs, en ny aktivitet som förhoppningsvis ska leda t jobb.
Hoppas på under. :-D
 
Men sen funderar jag på detta linkdin lr va de heter, alltså jag har inte ngn profil där...
inte vad jag vet iaf.
Så därför så blir jag väldig fundersam över att få mejl dagligen , flera per dag, över hur många som sökt min sida.
Mycket märkligt de där, för kl 02,00 på natten kan 9 personer sökt mej, men kl 04.00 så har det sjunkit t 7!!!
Det där velandet gör inte gott intryck på mej, utan snarare tvärtom.
För inte 17 så kan det bli mindre sök bara på ngr tim under samma dag !
Det handlar ju om under en vecka, men siffrorna hoppar lite hit o dit...
så jag tänker då inte göra ngn profil där.
 
Och när jag kan få så där en 10 mejl per dag så känns det som att dom terrar mej typ! 
 
Har ni samma erfarenhet ? 
Men det här är kke ngt konstigt försök t att locka dit mej ?! :-O 
 
Det hjälper inte att blockera heller, sånt gör mej sur faktiskt.
 
Nu har jag gnällt klart för denna ggn. :-D
 
 
Ja tänk om det vore så! :-D
Ha de bäst.