Nu var det ett tag sen sist!

 
Jag har just inget kul att skriva om nu heller, men jag uppdaterar lite iaf.
Det är ju fritt val att läsa. ;-)
Jag får väl va tacksam över att jag inte får ngr taskiga kommentarer. :-D
Smärtan gav inte med sej, så jag fick gå t hälsocentralen....
misstanke om njursten !
Men tackochlov så var det inte det utan ngn del som var inf, sjukskriven en vecka o andra piller så lugnade de ner sej.
Nu har jag bara de vanliga onda (Y)
Livet e tbx i sin vanliga lunk.
Grubblar o funderar som vanligt, är stört omöjligt att ngt går som jag vill...
hoppas på...
önskar!
 
Fick brev fr fk, min handläggare skrev att intyget fr läkaren hade kommit fram. Han sa att det tar ca 4 mån att få besked om jag blir beviljad om sjukers lr inte.
Han sa även att baserat på intyget så skulle jag räkna m avslag!!!!
Hade ett par veckor på mej att komma in m andra uppgifter. :-/
 
Det borde jag förstått, tog iaf kontakt m rehabkordinator o frågade om det gick att göra ngt åt intyget.
Tyvärr så får bara dr skriva fakta, inte ngr egna åsikter...
så näää inget att göra åt.
Reglerna är såna. Fick även veta att fk avslår 87 % av ansökningarna i nuläget.
Bläääh , helt sjukt ju.
Efter ha bollat lite m kordinatorn, så frågade jag om jag inte kunde skriva ett personligt brev som komplettering.
Det tyckte hon lät bra, så jag satte mej senare på kvällen o började pula ihop ett brev som förtydligade intyget. Fast med mina egna ord o hur mitt liv ser ut.
 
Visade brevet för ngr jag litar på helt för att få veta om jag kunde skriva så.
Fick klartecken så jag renskrev det  o så skickade jag i väg det.
Nu lever jag på hoppet...
igen!
Inget nytt precis, men jag får ju inte ge upp, nån gång så....:-) (Y)
 
Fö så kan jag tala om att jag har satt upp mej som intr på en lgh igen...
vill vill vill, den vore perfekt.
 
Hur stor chansen är vete katten men det blir väl säkert många som sätter upp sej.
Sen får vi se vilka som får gå på visning, sist var vi 10-15 st tror jag...
lär väl inte bli mindre denna ggn. :-O
 
Nu så ska jag hoppas på tur igen.
Lär få ont i tummen, så lite hjälp skadar aldrig. :-)
 
Tror de va allt, om jag kommer på ngt mer så får jag väl göra ett nytt inlägg.