En helt underbar höstdag...

 
så skönt ute, soligt o termometern visar på strax över 15 gr. :-) GUTT !
 
Jag var iväg tidigt idag, för ett besök på VC...
behöver ett intyg fr läkare iom att jag söker 50 % sjukers.
Nu är det bara att hoppas att FK går m på det, för jag klarar inte jobba mer.
Eg så är det nog mindre eftersom att jag e helt slut efter 4 tim aktivitet/jobb...
har inget liv efter dessa tim. :-/
Men men jag försöker, det får väl vara så. 
Jag brukar ju orka leva lite en dag under helgen iaf, alltid ngt. (Y)
 
 
Igår var jag t affären, stannade t vid kiosken/förbutiken först...
där stod en äldre man, äldre o äldre iofs i min ålder :-O
Han skällde ut den unga tjejen som expierade honom, han gapade o skrek att nu skulle dom få ett helvete
för så gör man inte.
Tjejen behöll fattningen väldigt bra, så han lommade i väg t slut.
Jag tyckte mej höra att det gällde fullmakt, men oavsett så har ju inte personalen beslutat om regler.
Dom får bara acceptera vad som bestämts o göra sitt jobb, på ett tillmötesgående o trevligt sätt.
Tycker synd om dessa som får så mycket skit, helt oförtjänt de flesta ggr.
 
Jag tycker det är synd att man inte kan skicka m fullmakt längre för att uträtta ärenden jag själv inte kan för tillfället.
Men det är ju inte personalens fel, dom har ju inte beslutat att det ska vara så.
" Gubben " hade nog en dålig dag !
 
 
Så måste jag ju tala om vad konstigt jag drömt inatt, lr antagligen precis innan jag vaknade i morse.
Jag mindes så tydligt o det brukar jag verkligen inte göra, minns sällan faktiskt.
 
Men iaf jag drömde att jag gick ut på en balkong, tyckte att jag hörde min katt där.
När jag kom ut så får jag se ett katt som försökte hänga kvar på balkongräcket med tassarna.
Nu var det inte min katt utan en okänd, innan jag hann fram så föll kissen ner på gräsmattan.
Jag rusade fram o kikade över räcket, inte kul...
kissen hade fallit fr 3:e vån.
Men den gick därnere på en gul gräsmatta, det fanns inte mycket grönt alls...
och denna ljus grå kisse m lite vitt på bröstet o nosen kikade upp på mej o jamade.
Jamade gjorde min kisse oxå.
 
Sen var  det slut...
jag undrar så vad den drömmen betyder, jag vet att jag kände i drömmen att min tös hade en kavaljer. :-)
 
Jag minns kissen så tydligt, ser den framför mej :-) 
Hittade denna bilden, påminner lite om drömkissen fast den var mycket ljusare grå o bara vitt på ena kinden o bröstet. 
 
 
 
Konstigt, men jag kände mej lycklig när jag vaknade o nu när jag skriver om drömmen så blir jag varm i hjärteroten.
#1 - - Anneli:

Snutte sicken söt misse.

Ta det lite lugnt, det är ingen som tackar dig för att du klappar ihop tillslut. Näää, skärpning vännen ♥

Snart gäller det inne på min blogg,, ja även i gruppen kommer jag att skriva något =)

Var rädd om dig kramar ♥

Svar: En söt kisse var det i drömmen. :-) Tack, ja jag gör så gott jag kan. Men jag kan inte bara lägga ner, måste försöka. (Y) Du får ha det toppen på din resa.♥
Kram <3
Gunsan