Det är illa....

 
riktigt illa!
 
Jättelänge sen jag hade så jäkla ont, inte har jag gjort ngt spec heller så jag fattar inte vartifrån de kommer.
Det känns som att ngt är sönder i o på o runt om min vänstra höft, smärt5an strålar både uppåt o ner i benet.
Även haft smärta i lungtrakten, började nog faktiskt m det.
 
Så gott som hela denna vecka har varit väldigt jobbig, men jag har inte sjukskrivit mej utan kört på.
 
Jag har försökt på alla tänkbara vis förbättra, men värktabl hjälper inte, det hjälper inte smörja in m smärtstillande gel, inte hjälper det m massage heller, inte m div rörelser heller.
Nu vet jag inte vad jag mer ska testa, men inser att om det inte är bättre t veckan så får jag väl gå t läkare. :-/
 
Men igår var jag iaf m dotra o svärsonen o lillskrutta på sightseeing :-D dom hade ärende t Kalmar å jag fick följa m.
Var i valet o kvalet om jag skulle följa m dom i om de onda, men jag hängde på (Y)
Vi började m att äta lunch, för att sen göra de ärenden som dom skulle. Jag får erkänna att jag spenderade lång tid m att sitta i bilen o vänta på dom, jag fixade inte att gå m dom.
Jag kunde sträcka ut m bildörren öppen , så det var ok. :-) 
 
En trevlig dag iaf. så skönt komma hemifrån lite. Det blir just inga utflykter längre, får väl inse att den tiden tyvärr är förbi. :-(
Sånt e livet, glad o tacksam att jag har min bil iaf, för även om jag har en dålig dag kan jag ta mej fr A till B om jag slipper gå en längre sträcka. Hoppas bara att bilen hänger m i ngr år till, för den är inte färdigbetald än.
Vinner jag storvinsten framöver så blir de bilbyte, helt klart. Hahahaha jag ger inte upp, nån gång så ! (Y)
 
Idag ska jag på kalas mitt äldsta barnbarn blir tonåring, inte klokt vad tiden har gått snabbt.
Det ska bli gutt få kramas o umgås lite, även om det inte är lockande m kramar för födelsedagbarnet precis.
Blir m lite motstånd. :-)
Men mellan barnet kramar gärna mommo...än så länge. Får passa på o ta väl vara på tiden.
 
Sitter o kikar ut genom fönstret, nyss gick en ung mamma förbi m barn o hund.....
och hundbajspåse.
Hon hittar ingen latrin här så det såg ut som hon kastade påsen i buskarna.
Lär se om så var fallet när jag går ut.
 
Men sånt är ju iaf inte ovanligt, vet inte var logiken finns...
plast lr bajs. Vilket förmultnar snabbast?
 
Folk är dåliga på att följa regler, lagar osv...
Många sitter ff m mob i högsta hugg o pratar...
sist såg jag en kvinna i 30 årsåldern m hörlurar i öronen, mob i höger hand o vänster hand på ratten.
Fattar inte! Varför utsätta sej själv o andra för risk?
 
Överhuvudtaget i trafiken..... JAG SKA FRAM... verkar vara mentaliteten hos merparten.
I rondell visar man tecken, både in och ur samt släppa fram varannan. Då funkar det bra, likaså där det inte är möte...varför gasa på som satan för att hinna före den som står på motsatt sida av körfältet.
Om alla tog sitt ansvar så skulle trafiken flyta på bra mycket bättre. Ingen har så bråttom att dom inte kan vänta typ en min. Om det inte är en ambulanstransport lr dyl, då har dom företräde oavsett.
 
Jaja nu fick jag ur mej de oxå. :-D
 
Nyss fick jag meddelande om att ngn försökt logga in på min mejl...
en i Brasilien o en Vietnamn.
Det är konstigt, jag använder inte denna , lr gjorde inte ska jag väl säga.
Men av ngn anledning så skulle jag använda den nu när jag började kursen.
Denna mailadress hittades på i samband m ngt internet grej för flera år sen.
Fattar inte varför jag ska behöva den överhuvudtaget om sanningen ska fram.
 
Får kolla upp de där, jag brukar inte ha ngr inloggningsförsök som jag inte själv står för, så det här gillar jag inte.
 
Ha en bra lördag o helg. :-)
 
 
#1 - - Liselotte:

Kära du, du måste gå till en läkare, så där ont ska du inte behöva ha!! Varm kram, tänker mycket på dig!

Svar: Tack Liselotte, ja jag blir nog tvungen till att gå t vc. Men jag ger det nog ngr dagar till, kan gå över.(Y) Gulle dej, tycker så mycket om dej. <3Kramar om.
Gunsan