Nu så.....

 
har jag varit o kollat på lägenheten som jag väldigt gärna vill ha.
Liten är den, men vad gör det, det är ju bara jag o katten som ska bo där.
 
Lugnt hus, m mestadels medelålders / äldre hyresgäster o så nära t mina barn.
Hur stor chans t att jag får den vete 17, ett äldre par, ett yngre par och så 8 pers
av utländsk härkomst var o tittade på den samtidigt m mej.
Alla  kände tydligen varandra, bara jag som inte hade en susning om vem alla var. :-O
Hur som helst, har jag tur så har hyresvärden kke besked  t i morgon em.
 
Blir t att hålla tummen ett tag till. (Y)
#1 - - gerra:

Håller tummarna

Svar: Tack, snällt av dej. Har satt upp mej som intr på en lgh till idag.Vore väl 17 om jag inte skulle få ngn av dom....fast jag vill helst ha denna.
Kram <3
Gunsan

#2 - - Marie.:

Håller tummen, lycka till.

Svar: Tack, tyvärr så hjälpte det inte. Fick inte den här lgh heller. Tyvärr.
Gunsan