Fick ett sms ...

 
fr min ordinarie konsult, ett svar på infon jag skickade t henne.
 
Blev glad av hennes svar, så jag delar m mej av det här.
 

"

Men oj!

Tyvärr blev jag fortsatt heltidssjukskriven istället för att börja jobba 50% som jag hade hoppats. Jag kan i dagsläget inte säga när jag är arbetsför igen tyvärr.

Jag beklagar verkligen att du fått dubbla budskap, och jag är så ledsen över att jag inte kunde fortsätta jobba, för då hade vi nått fina resultat du och jag (mest du). Jag har inte hört ett ord från jobbet ens när jag mailat så tyvärr vet jag inget om nånting, det låter hemskt med lögner. =(

Jag saknar jobbet och kontakten med er. Det var så kul att veta att du skulle komma för du är verkligen en uppiggande och glad person.

Ta hand om dig, jag önskar dig allt gott! Jag tar upp frågan diskret med min chef när jag är tillbaka på jobbet, jag kommer vilja ha all info.

Kramar,"
 
 Värmde att få ta t mej det här.även om det inte gör ngn skillnad på min situation.
 
#1 - - Lotta:

Makalöst det du berättade idag.....arg blir man.

Svar: Ja du, man upphör aldrig förvånas. Jag fattar inte vitsen, vad fick han ut av de hela ? Fattar inget!
Gunsan