Då gör jag väl ett nytt försök då.

Men det blir nog inget långt inlägg för jag kommer inte ihåg vad jag skrev sist... det som försvann :-/ Tiden m ALR är slut, nu är det bara AF som jag är inskriven hos. Har jobbat 19 h/v, nästa är det dax för 1h ökning, så får vi se om det blir under en lr 2 veckor. AF ser nog helst bara en, för deras önskemål är att jag ska köra 25 h/v under 1-2 veckor sen öka t 30 h/v i 1-2 v. Så småningom så ska jag öka t heltid o funkar de inte första ggn så ska jag göra ett nytt försök m heltid vid ett senare tillfälle. Hoppas kan man ju, men jag har ont redan nu o fixar inte ett liv efter arbetsprövningen... inte direkt iaf. Ska jag handla lr uträtta ngt ärende så får jag göra det direkt efter jobbet. När jag har ätit så däckar jag oftast i soffan, vilket liv. :-/ Och så tänker jag att även om jag fixar detta jobbet så är det ju inte säkert att jag klarar en praktik ngn annanstans, en praktik som ska ge mej ett jobb! Bara att försöka, får bita ihop... fast det vet jag ju hur det blir. Blir aldrig bra att ignorera varnings signalerna. Har ju haft ont en del redan, alltså mer än den dagliga smärtan. Fick så ont i ljumsken o det strålade ner t knäet, himla brännande konstig smärta. Fick sitta kvar på jobbet i 15 min för att fixa ta mej hem. :-( Det har varit så ett par ggr tidigare, o det är bara att vänta ut... kan inte gå när det sätter in. Likaså fick jag ont i fredags em/kväll i mitt atrosknä..(förra veckan alltså) Tacksam för att jag har kvar mina kryckor ! Ingen höjdarhelg, inte ens städat. Är ett tag sen jag städade, finns inte ork t det. Bläääh! Förhoppningvis så blir de bättre (Y) Tiden går o snart så får jag op mitt andra öga, ser jag fram emot. Blev en lång väntan, 3 mån väntetid sa dom sist men det blir över 4 mån innan jag är där. Lite trist då jag hade hoppats vara klar för nya glasögon månadsskiftet juni/juli.... nu blir det inte så. Inget att göra åt, ska bli skönt när det är klart iaf :-) Inget nytt barnbarn än, vore trevligt om bebisen kunde komma i morgon.. Morsdag ju 💞 En perfekt dag :-) Men vi har ingen talan, kan ju hoppas att hon kommer i tid iaf... inte kul gå över. Håller tummar o tår. Nu ska jag kopiera allt innan jag publicerar, utifall att :-D
#1 - - Marie.:

Jag ber om ursäkt, jag såg nu att jag skrivit kommentar på fel blogginlägg. Jag var inte riktigt uppmärksam.
Jag ska bättra mig!
Marie.

Svar: Ingen fara :-) de e lugnt. Jag fattade.
Gunsan