Bara en snabbkoll...

...är det ok här nu ? Funkar det som det ska ? jag har inte lust sitta o skriva en massa o sen går det inte publicera. Återkommer ev i morgon (Y) Om de e fixat så klart. :-)
#1 - - AC:

Ja jag läste här någonstans 🤔 att det fungerar nu. Har inte själv kollat det men har tänkt skriva lite i bloggen i helgen...eventuellt 😳
Kram 💞

Svar: Jaha, ja jag har inte sett ngt om det. Ska testa nu :-D Får väl försöka komma ihåg att kopiera. :-DSer fram emot att läsa lite hos dej.

Kram.💞
Gunsan

#2 - - Marie:

Okey, så du ska pröva arbeta 100 % snart, eller missförstår jag ? Dem är inte mänskliga någon av dem som arbetar på våra myndighetsinrättningar. Dem som har sunt förnuft är antagligen lätträknade och dem har ingen talan utan överkörs hela tiden.

Jag önskar dig lycka till.

Marie

Svar: Tack, ja jag vet inte när det e dax. Beror väl på hur det går m att öka tiden antar jag.
AF, lr iaf den hsndläggare jag har nu e bra.
Men hon har säkert regler som hon måste följa.
Inga fria händer sas.
Ha de gott :-)
Gunsan