Snart är det Påsk, o vädret är som det är.

 
När man tror att våren är på G, för det knoppas o kvittras för fullt o + grader, så helt plötsligt är det -10 i morse.
 
Ja de e som de e, vi fick ingen snö iaf. (Y)
 
Aprilvädret är här !
 
Det lunkar på här, händer inte så mycket....
förutom mer otur då.
 
Har bitit sönder 2 tänder...
den ena för en vecka sen o den andra i förrgår.
 
Den sista river  ordentligt, men jag har inte råd att gå t tandläkaren..
så jag väntar in i det sista.
 
Kommer väl en kallelse närsom helst om inte annat.
 
Inte bara jag som har otur utan de har en av mina avkommor oxå....
panna paj.
 
Och så ngt m det elektriska....
Många många tusenlappar kostar det hela. :-( 
 
Önskar att vi kunde få lite flyt nu,nog är nog.
 
Annars e de inte mycket att orda om.
 
Har hört att tandläkare säger att det är skadligt för tänderna att dricka bubbelvattnet fr våra soda stream,
Loka är bättre ?????
Fattar inget !
 
Hörde oxå att vi ska kasta våra bh àr efter 6-8 mån, då är dom inte bra längre !
Ja vem har råd m det ?
Inte jag iaf, jag har nog bh`r som är 10 år gamla, men jag använder dom ytterst sällan.
Ja ja vad mer ?
Jooo, tandborsten borde vi byta efter varje borstning eftersom det finns bakterier i den efter en enda borstning !
Det är väl de flesta av oss medvetna om, men hallå!
 
Jag finner inga ord..
 Jag ska börja fixa m kvasten så jag blir klar i tid iaf (Y) :-)