Ny månad, och busvädret forts.

 
Länge sen vi hade så ruggigt väder, inte tycks de avta heller.
Blåsten är himla jobbig, snön yr som bara den...snöhögar upplogade lite varstans gärna  där bilar ska parkera
lr så ligger dom på ställen så framkomligheten  försämras.
Men vi får ju plogat, får väl va tacksamma för det...
för det får vi inte alltid.
Hur som helst så hoppas jag att det inte blir lånvarigt...
även om det verkar så.
Lever på hoppet, som vanligt ;-)
 
Fö så håller jag ff på att försöka få företaget lr chefen/ägaren ta sitt ansvar när det kommer t guldet jag sålde.
Väldigt segt går det, men idag efter jag sagt att jag går t polisen så dom kan va lite alerta när det kommer iaf t just detta guld o silver uppköpare.
Fick meddelande om att dom var villiga skicka tbx mina smycken för en viss summa...
som översteg det jag fått ers för...
med 75 kr + att jag skulle stå för frakt avg.
Alltså dom  dom är ju  bara för mycket.
Vi får se vidare vad som sägs, jag ser fram emot svaret jag får på min ifrågasättning.
 
Det finns f*n folk t allt. :-(