Det jag inte har i huvudet....

 
hur virrig får man..läs jag...bli?
 
Ett inlägg jag skrev för flera dar sen...
publicerade jag nu som först.
Hade glömt skicka sist! :-O
 
Ja ja bättre sent än aldrig.
 
Långfredag idag, brukar vara en trist dag.
Så då passar det ypperligt m lite besök av en go vän :-)
 
Snacka lite, lätta på hjärtat...
skönt att kunna göra det ibl.
 
Det behöver vi båda, o vetskapen att det stannar mellan oss...
är guld värd.
 
Jag hoppas att orken ska infinna sej så jag kan städa under helgen, idag får det bara bli dammsugning.
Håller på att bli förkyld igen..
snorig som 17, har jag tur så blir de inte mer o försvinner snart.
 
Väntar ju på att få op andra ögat o då vore det för jäkligt om jag inte kan pga sjukdom.
Håller tummen!
 
Vädret är som det är...
kan tro de är April, ena dagen riktigt varmt o skönt.
Blommor som knoppas, fåglar som kvittrar för att i n'sta bli  ursäkta uttrycket...svinkallt !
Och så  när så gott som all snö töat bort så kommer det mer.
 
Jajaja, de e snart borta igen. (Y)
 
Jag skulle verkligen behöva gå t tandläkaren, river ordentligt i munnen .
Men jag väntar lite till.!
Antar att det blir t att dra ut, billigaste alternativet.
 
Ja det får räcka här...
skulle bara önska er en Glad Påsk eg :-D
 
Men iom mitt förra inlägg om inte blivit inlagt,så blev de mer. Hahaha.