Är det typigt...

lr är det bara jag som tycker det ? Kort o gott... Jag kommer ut ska t min bil, dax att åka t jobbet, framför min bil står en annan bil parkerad. Den står väldigt nära, och bakom min bil står en annan bil.... typ 10- 15 cm mellan bilarna. Föraren sitter kvar i bilen m bildörren öppen, när denna man ser att jag går t min bil så kliver han ur sin bil. Tittar på bilarna o på mej... med ett stort flin i nyllet. Säjer... så som jag uppfattar det nervärderande/hånfullt... Ja du kommer väl ut !? Jag svarade utan att ens titta på honom... Nej det gör jag inte, finns inga vingar på min bil ! Han blev kke lite snopen men han satte sej bakom ratten o backade. Utan ett ord kliver han ur sin bil, låser o går iväg. Jag tittar på hans bil o tänker hoppas du får p-böter. Elakt ? Njae, jag tycker faktiskt att man kan tänka lite o inte tränga in andra bilar.. lite vanligt folkvett, men det är en bristvara. Tror inte han tänkte alls, för man parkerar inte i en korsning. Helt olaglig parkering ! Bild endast för uppmärksamhet, ej våra bilar.
#1 - - Anonym:

Det där var enbart fult.Den karlen nervärderade dig , Fy fan vilken dålig stil.Respektlös!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack för din kommentar!Ha en bra dag.
Gunsan