Tröttare än tröttast!

 
Vete katten vad jag ska göra för att bli piggare, idag har jag inte tagit ngn tupplur.
Men jisses vad de är kämpigt, i soffan...vill gärna luta mej tbx...lägga upp fötterna.
Fast de e dömt att misslyckas, jag kommer att somna...så de blir att försöka komma ihåg sitta upprätt o kolla på tv.
Gåsmamman, del 3 i morron kommer 4e delen..spännande :-D
 
Tiden går, o arbetsprövningen gårbra..enl mej iaf ;-)
Men jag har ont, kämpigt gå fram o tbx dit, o va igång dessa tim. dock kan jag sätta mej när jag behöver.
Ingen som tittar snett lr ngr sura miner :-) Toppen.
 
Hoppas att jag klara vara här o kan öka tiden (Y)
 
Jag var hos läkaren i går, fick inte riktigt den responsen jag hade räknat med.
Dr vart nog lite sur på mej med, men jag vill inte gå på sjuksgym. Det ger inget, bara en massa väntetid...får vänta/köa för att få de redskap man ska använda. Alla ska ju använda samma som mej. lr jag som dom.
Hugget som stucket, sen tär det på min redan ansträngda ekonomi.
Det räcker att jag ska byta kompl t diabetesen igen, dessa kompl är inte gratis.
Tvärtom så är dom rätt dyra, iaf de jag testat hittills.
Tycker de är märkligt att dessa preparat/ piller /sprutor inte oxå är gratis, en del behöver ju mer än insulin för att få koll på diabetesen :-/
Massa m blod tog dom på lab iaf,  han lyssnade lite på mej tydligen. :-O
 
Nåja, inget att göra åt de, jag ska försöka sälja av lite snart. Får göra en intresses koll , måste bara ta bild på allt först, sen lägga ut.
Funderar på att sälja min gamla spinnrock som farmor hade, den e jäkligt gammal...lite skavanker men den borde ge mej en skaplig summa har jag hört. :-)
Vill möblera om, så då måste jag bli av m en del. Har ingen plats i förrådet, vet inte ens vad jag har där !
 
Som sagt, tiden går...snart är det dax för min ögon op. Längtar som sjutton.
Är så glad att min vän följer med me, många tim offrar hon på mej <3
Hoppas att jag kan göraa henne ngn tjänst sen, bjussa på mat ska jag göra iaf. :-)
 
Nu ska jag lyfta på rumpan en sväng, leta en gång till...efter de ljusmanschetter jag plocka under t jul !
Var kan jag har lagt dom ?
Undrar om jag lade allt i en av kassarna där jag hade julgrejerna ? Isf så ligger de i botten, för tomtar o allt ligger där nu. :-D
 
Huvudet !!
 
#1 - - Anonym:

Var arbetsprover du nu 😊
Låter som det funkar fint & det glädjer mig 👍

Svar: Tack, ja jag hoppas jag ska fixa det.:-)
Gunsan