Nu är jag upprörd igen ! Förb, t.om

Har suttit i telkö t fk.... 130 samtal före mej. 32 min väntan.
Under helgen så skulle jag skicka in min försäkran för att få aktivitetsstöd utbet t det är dax bet räkningar.
Infon jag har fått är att man ska skicka in via web innan den 7:e för att få pengar den 26/27.
Det funkat bra, tills nu då...
Jag kunde inte deklarera för mer än dec, jan fanns överhuvudtaget inte med.
Smått panik, ringer alltså t fk idag.....
Får t svar att det är nya regler fr.om 1 a Jan, man deklarerar månadsvis! Info har skickats ut om detta, den infon har jag inte fått !!!!!!
 
PostNord igen ?
 
Alltså jag blir f-bannad, iom dettta så får jag mindre ers i slutet på denna månad !
Får för 15 dar ist för 20/22.!!!!!
Hur jag än vrider o vänder på mina surt förvärvad slantar så hjälper inget.
Den tusenlappen jag lyckade vinna på triss är en piss i havet, men tacksam för det tillskottet iaf.
Och om inget oförutsett händer så ska jag väl få ut mina sparade pengar t pensionen m start denna mån.
Bara vänta o se.
 
 
Medicin måste jag hämta ut denna vecka med, är det inte de ena så e det de andra.
Skulle behöva köpa mej ett par nya byxor, men ngr inköp som kläder osv får jag avstå.
 
 
Oxå ett elände när kg bara flyger på mej, jag växer ur de paltorna jag har.
De e den där cirkeln...
den onda som jag inte kommer ur.
Diabetesen, insulinet gör sitt...
men de där med motion är ju ett gissel pga värken.
Känner jag efter så tror jag inte att jag har en enda kroppsdel som aldrig gör ont!
 
 
Slut på gnället.
 
 
Blir bara så less, har bestämt mej för att se mer positivt på livet, vara optimistisk å så detta.
Hahahaha, ja vissa ska prövas ordentligt Är det meningen att motgångarna ska stärka mej ?
 
Då får jag väl spotta i nävarna o....
kom igen då för f*n
 
Jag får forts försöka sälja av grejer, har tom kläder som jag inte använt lr knappt använt som jag skulle kunna sälja.
Men det är trögt, folk vill ha allt gratis.
Vill nån ha 20 kr för en grej så ska det prutas iaf, ner t en femma som mest...
typ!
Det får räcka för nu, blir bara mer less av att tänka på allt :-D