Nästa grej!

 
I går när jaag åt kvällsmat, soppa o en ost macka så kände jag ngt hårt litet i min mun.
Tänkte först pepparkorn , men det fanns inte i maten...
så jag tog ut biten o förstår snart att det är en bit av en tand.
Undersöker m tandpetare varifrån den kommer, hittar rätt snabbt.
 
Ser bilder i skallen, hur tusenlapparna flyger sin kos.!
Vilka tusenlappar tänker jag sen....
Blir att vänta så länge de går, har inte ont....
ÄN!
Men jag måste rensa ordentligt efter jag ätit, så inga resten fastnar o det blir infekt.
Det vore just typiskt.
 
 
 
 
Inget ffår hända nu....
måste få op först iaf.
 
När jag vaknade i morse så har jag rivjärn i halsen o täppt i näsan...
Och jag bara ....
NEEEEEJ!
Känner ff ngt strävt i hlasen o nu e jag snorig. 
Så här haar jag känt till o från under ngr mån, men det blir inget mer.
Får hoppas de slutar denna ggn oxå, det där m ingefärste m citron gör ingen skillnad för min del.
Det ska va om det är för jag hoppas honungen !
Men jag avskyr de, kan inte få i mej de.
Tänkte tugga på ingefära, Monika tipsade om det, smakar antagligen ve o fan, men jag får försöka.
 
 
 
Avslutar med min knasiga katts förehavanden...
Jag upphör aldrig förvånas av vad hon hittar på.
 
Igårkväll, strax innan jag skulle gå o lägga mej så hör jag ett annorlunda ljud utifrån köket,
jag ser ju köket fr v-rummet utan att behöva gå dit.
(En lite annorlunda planlösning )
Så jag kikar dit, då står katten på fläkten o försöker klättra på skåpslucklorna för att ta sej upp t  mellanrummet  mellan skåpen o taket. :-O
 
Tyvärr så hann jag inte ta bild på hennes försök, eftersom hon hoppade ner när jag reste mej fr soffan.
Sa till henne va håller du på med ! (hon hörde väl på tonläget att det där var inte ok)
 
 
Denna katten kan jag vänta mej vad som helst av.