Jaha, va e de nu då ?

 
Hemorojder lr ?
Gör inte ont, men jäklar va de blöööör :-/
Får se tiden an, om de forts så får jag gå t läkare.
 
Men först av allt så ska jag op ena ögat, väntat så länge !
En sak i taget. :-)
 
Andra veckan avklarad på arbetsprövningen här.
Vissa grejer har jag svårt att göra, arbeta högt o lågt ...
det visste jag ju om jag tänker efter.
 
Det märktes ju redan då arbetsgivaren skickade mej för att kolla arbetsförmågan. -14 tror jag det var.
 
Men fö så trivs jag bra :-)
Haft andra uppgifter idag, hur bra som helst (Y)
 
Nästa vecka blir det bara en arbetsdag, sjukskriven efter op...
hur länge vet jag inte.
 
Det får jag se vid återbesöket.
 
Men AF kke har synpunkt på sjukskrivning under pågående a-prövn.
Har inte lust avbryta för att börja om på nytt sen.
 
Men de e inget att fundera över nu :-)
 
Skönt m helg iaf, jag ska inte göra mycket alls.
Är ju trött som vanligt, så vila är prio ett.
 
Räkningar ska bet dock,och det tar ner humöret rejält.
En jäkla kamp var månad, o min stackars son som alltid får skjuta till ett antal 1000 lappar.
Önskar jag slapp men tyvärrr så har jag inget val.
 
Måste hämta ut medicin t veckan, hoppas kunna sälja av grejer så jag har råd.
Fast folk ska ju ha allt gratis lr bet så gott som inget.. så vi får se hur de går.
Jag tänker inte sälja t vilket pris som helst, det handlar om saker som betyder en hel del för mej.
 
Vi får se :-)
Ha en trevlig helg.
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Du är inte född med tur , eller vad jag kan säga. Jag brukar läsa din blogg ibland och det händer inte mycket positivt runt om dig, eller med dig.
Hoppas att det inte är något allvarligt med magen.
Lycka till.

Svar: Tack, roligt att höra att du läser min blogg ibl :-) Oturen borde väl vända snart, hoppas iaf. :-) Tack !
Gunsan

#2 - - Anonym:

Vill inte skrämmas men med tanke på din trötthet du skrivit om råder jag dig att inte vänta för länge med att kolla upp varför du blöder. Behöver inte va nåt allvarligt men att utesluta det är ju bra så snart som möjligt .
Skönt att ögonoperation är på gång nu . Lycka till...

Svar: Tack, ja jag vet. Har gått igenom ett rejält register i skallen. Men försöker att inte bryta ihop av oro. Måste hålla hoppet vid liv. Tack :-) Jag antar att vi känner varandra, men inte säker.
Gunsan