Varit på hälsocentralen o fått instruktion...

 
på hur jag ska ta nya tillskottet t insulinet.
Börjar bli less på alla försök att få min diabetes under kontroll s a s.
 
Hittills så har inget varit bra nog.
Ska bli spännande o se om det här är grejen, men fy f*n på ren svenska vad dyrt.
4 injektioner för 1179:-
 
Man borde vara höginkomsttagare när det kommer t viss medicin :-(
Överhuvudtaget så behöver vi alla ha en god ekonomi för att ha ett drägligt liv .
Undrar vad existensminimum ligger på ?
Är övertygad om att vi är många som inte når upp dit.
 
Det är som det är...
man får göra så gott man kan.
T.ex...Sälja av grejer, tyvärr så e det svårt för folk vill ha allt gratis.
Jag fick iaf sålt saker så jag kunde hämta ut min medicin.
Nästa är att få ihop kosing så jag kan klippa mej, ser för jäklig ut.
 
Folk känner inte igen mej ens...
jag brukar ju fixa håret o ta på lite mascara innan jag visar mej ute bland folk :-D
Nu iom operationen så har jag ju inte fått göra min vanliga dagliga fix.
Håret kan jag nog glömma styla, på tok för långt...
men lite svart på fransarna ska jag ta o lägga på i morgon innan jag går ut i morgon.
 
:-O  tänk om jg inte känner igen mej själv ? Hahaha, det vore ngt ;-)