Ja jisses...

 
då tog jag bussen t sjukhuset o ögon för att kolla om op var lyckad.
 
Ett tag trödde jag att jag inte skulle fixa gå t bussen, ingen ork överhuvudtaget.
Men det gick, och väl på bussen så fick jag så klart världens hostanfall.
Helt omöjligt förhindra, en passagerare som satt hos chaffisen undrade hur de var m mej.
Ja förstår att han undrade...för jäkla va jag hostade.
 
Hur som helst, fick träffa en jättetrevlig optiker.
Hon sa att ögat läkte fint o allt går planenligt :-D
Vilken skillnad när jag kollade tavlan !!!
Otroligt.
 
Så glad, blev uppsatt på väntelista för nästa öga...
hoppas slippa vänta i 3 mån.
Inga nya glasögon före andra ögat e op oxå, 2 mån efter den op är det brilldax :-)
Lite att se fram emot.
 
#1 - - gerra:

Glad för din skull, Kram

Svar: Tack vännen <3 Kram
Gunsan

#2 - - AC:

Skönt att höra att det gått bra och att det när det gäller dina ögon är på väg åt rätt håll.
Inte lätt med den här hostan från helvetet. Krya på dig kramar 💞

Svar: Ja jag är så glad för chansen att få tbx min syn s a s :-) Förkyld o hostar gör jag ff, men halstabl lenar så de känns inte som att jag är igenslemmad på samma sätt (Y) Hoppas att du är bättre nu. Tack vännen. Kram <3
Gunsan