Giv mig styrka...

 
Fattar inte, hur i hela friden kan man bli så medtagen av en förkylning ?
 
Jag har absolut ingen ork, orkar inte stå på benen spec länge.
Skakis,händerna skakar som jag hade abstinensbesvär.
 
Tungandad, kallsvettas o så denna hosta fr helvetet....
så ihållande.
Känner att jag behöver hosta upp, men det kommer inget.
 
Nätterna är ett h-vete, för ligga ner triggar igång hostan t max.
Jag har kollat kl på nätterna, för de blir inte mycket sömn.
Somnar jag så blir jag väckt av hostattack efter typ allt fr 10 min upp t 1 tim.
Då får jag kliva upp ur sängen, ställa mej upp o hosta allt vad jag kan...
kan ta ett tag innan behovet att hosta lagt sej. :-/
Kryper ner igen, ibl hinner jag inte ens somna innan det är dax upp o stå vid sängen för att hosta.
Så håller jag på varenda natt :-( 
 
Imorgon har jag haft eländet en vecka, hade hoppats det skulle vara bättre t dess,
Jag ska ju t ögon på återbesök, kolla resultatet hittills.
Inte kul gå så här men vad gör jag ?
Orkar jag överhuvudtaget förflytta mej t bussen o så gå t sjukhuset ?
 
Sjukskrev mej en vecka iom op, men längre kan jag inte vara sjuk, för då blir min tid med aktivitetsstöd avbruten.
Får börja om fr början igen , då jag e frisk.
Kke inte ens får behålla min arbetsprövning, måste säga att AF o FK har lite konstiga regler :-O
 
Men det känner de flesta av er till.
 
Jag har försökt få sälja div, behöver köpa medicin...
min diabetes som ställer t det.
Dr vill testa annat kompl t insulinet, tyvärr så är inte det gratis..bara insulin.
Så min ekonomi tillåter inteen massa nya medikament.
 
Hur som helst så har jag fått ngr att nappa på ett par grejer, nu ska dom bara hämta o bet med.
Sen kan jag köpa medicin !
Vet inte hur mycket den kommer att kosta men de senast jag testat har gått på en 500 för en mån förbrukning, antar de är ngt liknande nu.
Pengar pengar!
Är det bara jag som tycker att allt som man behöver för sin diabetes, utöver insulin skulle vara gratis.?
Diabetes är ju svårbehandlade hos många.
Det är olika behov för de flesta.
Är du lättbehandlad så är de gratis, är du svårbehandlad så kostar de :-(
 
De e som de e.
Jäkla ekonomi.
 
Nu tog orken tvärt slut.
Ha en bra dag.