Fredag o helgen nalkas.

 
Blir en lugn helg här, misstänker jag mest kommer sova/slappa.
Orken är slut :-(
 
Fattar inte hur de kan bli så tokigt, men men det blir väl bättre vad det lider (Y)
Idag e jag iaf mer väck än vanligt, 3 tim tupplur efter arbetsprövningen gjoirde att
det var stört omöjligt att somna o sova ordentligt under natten.
Slumrade till ett antal ggr bara, det straffar sej idag.
 
Mitt op öga är irriterat, undrar om jag har fått in ngt skräp lr om de är läkningsprocessen.
Får va uppmärksam iaf.
 
Det snöar för fullt här, inte kul alls...
fast det är ju vackert.
Tycker bara den kom väl sent, dec hade varit perfekt (Y)
Nå de e som de e, ungarna kke lägger ner mob odyl för pulkor o skidor nu på sportlovet .
Ett bra byte enl mej, :-D 
 
De va väl de hele !
 
 
#1 - - gerra:

Trevlig helg syrran <3

Svar: Tack brossan, den vart ok. Din med hoppas jag :-)Kram <3
Gunsan