Det faller vita flingor fr himlen...

 
men så små, så dom försvinner innan dom ens nåt marken! :-O
 
Men det är synd att klaga, för gör jag det så får vi väl världens vinter m massor av snö. :-D
 
Lagom är ju sällan hemma oavsett vad det gäller. ;-)
 
inge lagom här heller, men det är ju inget som förvånar....
inget på plussidan heller. 
Det är som det är.
 
Lägenhets sökandet forts, jag har satt upp mej som intr på flera...
men bara fått kolla på 2.
 
Det löser sej väl så småningom, en del tycker jag gnäller när jag säger att jag söker bara lgh i närhet av mina barn o absolut inte flera våningar upp.
Jag m min höjd skräck fixar inte det, sen att en del tycker att det får jag ju skita i.
Jaaa jag önskar det funkade så, men fönsterputs odyl kan jag ju inte göra.
Gå upp på balkongen o njuta av utsikten är ju oxå uteslutet.
 
Önskar att folk kunde förstå att man kan inte se mellan fingrarna på sån saker, i ett hem ska man må bra.
Trivas, kunna utnyttja alla utrymmen. Men för er som inte har ngr problem är det nog svårt att ta in hur det är.
 
Hur som helst livet går vidare (Y)
Jag har fått 2 mån viaplay i tidig julklapp, så snällt! :-D
 
Ett lite problem dock, jag sitter/ ligger som klistrad långt in på småtimmarna.
Har inget val om jag ska hinna se alla säsonger på en viss serie under denna tiden.
 
Än så länge funkar det, men jag har 2,5 säsong kvar...ca 60 avsnitt. Herreguuuu, men men jag har just inget liv fö ...sååååå ;-)
Outlander visas en ggn i veckan o gör dom inget säsongsuppehåll så hinner jag se klart den.
Behöver inte vänta ett år innan den kommer på viafree!
 
Idag har jag informerat de flesta av mina vänner att jag inte kommer skicka julkort.
Blir ngn sur för det så får dom väl bli det.
Får prioritera lite...
Försöker ff sälja grejer på loppis sidor men det går dåligt.
Hade hoppats få in lite pengar så jag kan ge barnbarnen ngt litet.
That´s life.
 
Jag vet att jag inte skriver om spec kul grejer längre, men så här ser mitt liv ut.
Önskar att det vore roligare, men tyvärr.
 
Ser att jag har många som läser iaf, men det är väl inget att kommentera precis.
Jag förstår er.
 
Lite trist när jag får en massa spamkommentarer, för såna kommer...
men dom blockar jag ju direkt.
Tyvärr så kommer nya hela tiden.
Undrar hur man kan bli av m spamen...
även t mejlen kommer det massor.
Jag blockerar men det kommer nya i ständig ström....
om man kunde blockera domäner så kke det gick att komma åt de flesta, men det tycks va omöjligt.
Eller så vet jag bara inte hur man ska gå t väga.
 
Tror de va de hela, dax fixa matrester. :-)
#1 - - Marie:

Vad jag har förstått så är det stor bostadsbrist lite varstans, så att hitta nytt boende är nog inte så lätt. Dyra hyror tar dem ut också. Du ska se att det snart är din tur . Jag läser dina blogginlägg varje vecka, fast jag kommenterar inte alltid. Du får mycket mindre kommentarer nu mot tidigare har jag sett. Dem kanske tycker att dem inte har nåt att skriva om det du gnäller om. Hi hi, alla tolkar olika.Jag tycker inte att det är gnäll, utan fakta,så som du upplever det.
Trevlig helg.

Svar: Ja du har nog rätt i de, jag trodde inte de va lika illa på andra orter.Svårt hitta lgh som jag har råd m, o sen ska ju fastighetsbolaget inte neka mej pga dålig inkomst!
Trevligt m trogna läsare, tack :-)
Jag hade nog mer kul förr, livet var lite snällare mot mej.var inte så gnällig då
Tack igen (Y)
Trevlig helg t dej.
Gunsan