Skööööna Maj, välkommen......

 
Ja så ska de skrålas vid brasor runt om i landet...
men fy hundan va lessamt väder !
 
Ösregnar rätt var det är :-/...
men e nån förvånad ?
Tror jag inte, brukar väl va dåligt väder när våren ska hälsas välkommen om inte jag minns fel!
 
Hoppas ni som  deltar inte ska frysa , själv blir jag hemma. :-)
 
Frisk är jag lr iaf friskare :-D
Har jobbat i dag med, himla trevligt...
trivs som fisken i vattnet o är glad att jag klarar jobbet. (Y)
 
Imorgon är det helg, det hade jag glömt...
så det blir en oväntad ledig dag.
 
På onsd efter jobbet så ska jag träffa arbetsterapeut, första mötet.
Det ska bli intr se/höra vad han kommer fram till.
 
Livet lunkar på som vanligt annars, fast i går tog jag en promenad m mina gåstavar.
Premiär. :-)
Funkade bra, jag behöll kroppshållningen under promenixen.
Får se hur det funkar när jag går lite längre.
Hade tänkt promenera t jobbet idag, men mitt artrosknä ville inte va m på det.
Tyvärr.
 
Fick tel av dotra idag, hon o sonen är less på att se mej se ut som ett troll...
så min morsdags present blir ett besök t frissan.
Så snällt av dom, jag har ju inte råd att gå annars.
Jag sa att dom inte behövde, men jag  pratade för döva öron!
 
Tacksam är jag.
Omtänksamma är dom!
Jag kan inte fått bättre ungar...
vi finns för varandra i vått o torrt.
 
Så som det ska vara. <3
#1 - - Anonym:

Det måste vara toppen att ha en så fin kontakt med barnen, det verkar som att ni verkligen finns till för varandra. Inget någon ska ta för givet.

Svar: Det är sant, jag e lyckligt lottad.Tack för kommentar.
Gunsan

#2 - - Anonym:

DU HAR NYSS ÄNDRAT LITE, om dig eller har jag missat det tidigare ?

Svar: Det stämmer ! Det var dax, 8 år sen jag skrev min profil. :-D
Gunsan