Med risk för att vara gnällig.....

 
men jag mår verkligen inte bra.
 
Undrar hur länge det här kan sitta i  s a s ?
 
Magen är ff i olag även om den är bättre....
beror säkert på att jag kan äta igen, även om inget smakar bra precis.
 
Inte ens kaffet ! :-/
 
Illamående till o från men inga kräkningar iaf, jag e tacksam för det.
 
Matt o orkeslös ff o värk som satan !
 
Jag tror jag blev smittad i affären i fredags, för jag har inte träffat lr varit nära ngn som varit lr va sjuk fö.
 
Låter troligt.
 
Hur som helst så fort jag får lite kraft så ska jag städa toan bättre, inte bara toastolen o tvättstället utan dörrhandtag osv oxå.
Kke gör det ngn nytta! (Y)
 
Hur som helst nog om mitt mående.
 
Jag e lite ledsen o besviken.
På Post Nord !!!!
 
Jag hade hittat ngr vykort som passade in på ngr av mina vänner....
valde noga t vem som skulle få vilket.
Ngr av vykort var ovanliga, aldrig sett ngt liknande tidigare.
Glad o nöjd lägger jag dessa på lådan m en liten hälsning t alla.
Vet hur glada dom ska bli 
 
Ja dom som fått sina kort blev jätteglada...
men när jag inte hört ngt fr de andra börjar jag undra !
 
På 2 veckor borde alla ha fått sina vykort, så jäkla tråkigt....
så besviken.
Här försöker man peppa upp sina vänner m lite riktig post...
men t vilken nytta.
 
Det har varit så mycket klagomål på Post Nord så jag tycker att ngt borde hända...
så här ska det inte vara !
Det går utför m vårat land, finns ingen rim o reson längre....
regler lagar är t för syns skull tror jag.
Inget tas på allvar utan , det verkar som det rycks på axlarna o ja ja ja skit samma !!!!
 
Jag blir förbannad.
Och kom inte o säg att allt är den nuvarande regeringens fel, för de köper inte jag.
De satt ngr andra som styrde o ställde innan, så skadan var redan skedd...
sen kunde det säkert ha gått att fixa t s a s ...förmildra !
Vad vet jag...
men kan inte folk samarbeta o enas så brakar det åt helvete så är det.
 
 
#1 - - Anonym:

Maginfluensa är så vidrigt, och det tar tid att få tillbaka orken. Krya på dig!
Post Nord har jag inget förtroende för, respektlösa personer som som arbetar där och dem som äger företaget kan inte vara serviceminded.

Vänligen Anna !

Svar: Tack :-)
Gunsan