Har jag tappat gnistan helt....

 
när det kommer t att få nån respons fr er läsare ? :-/
 
Trist när jag ser hiúr många som läser men inte ett livstecken, är väl ett bevis på att jag e tråkig antagligen.
 
Ja så kan de vara, förstår er helt klart...inte mycket kul lr positivt som händer i mitt liv längre.
Det går utför !
 
Har just inget att skriva om nu heller. :-(
 
Men jag kan ju plita ner lite grann, så ni förstår hur jag har det..
Det är verkligen inte lätt.
 
Idag är jag usken...svårt komma t ro o somna under natten.
När jag väl somnat o sov som bäst så flög själve fan i katta.
Hon har gjort allt för att hålla mej vaken. Så när jag gav upp, då jäklar sov hon.
 
 
Gick o lade mej en stund i morse igen..då så blev det liv i henne.:-O
Då satt hon i fönstret,typ 1 meter fr mitt huvud o höll koll. Både på mej o det som hände utanför.
 

När jag hade värmt mej en stund i sängen så bestämde jag mej för att gå upp..hade knappt tänkt tanken klart fören kattskrället ligger hos mej i sängen... naturligtvis nere vid fötterna så jag måste böka o tråckla lite för att komma upp.

Gissa vem som sköt blickar som kunde döda då !!! 😂 
Båda två kom upp då iaf, o nu sitter jag här vid datorn o hon sover på sin ställning. 


Men jag vet att snart blir jag bortjagad fr datorn, för hon gillar inte att jag sitter här . 

Så tro mej, det blir inte speiellt mycket tid bakom skärmen.

Så jäkla mycket hyss som hon hittar på då...

ni anar inte.


Har jag fått henne för mina synder måntro ?

 

#1 - - AC:

Ja ibland funderar man ju varför man inte får någon respons på det man skriver. Är det inte tillräckligt intressant eller ...? 🤔
Vi skriver ju ibland och kommenterar på varandras bloggar ☺️ Sen kan det ju dröja lite mellan varven men det beror nog mer på att jag inte är ute på nätet lika ofta som förut än att det inte intresserar mig att kommentera.
Katter är som de är ☺️ Antingen älskar man dem eller ... Hon verkar i allafall stortrivas hos dig 😍
Kram 💞😘

Svar: Ja de e lite trist emellanåt, spec när man ser hur många som läst :-D Det måste betyda att de e helt ointressant :-D Nåja, jag skriver ju ändå oftast för min egen skull, när jag behöver rensa skallen typ. Men de är trevligt att läsa o kommentera dina inlägg. Och jag e tacksam för dina kommentarer (Y) Ja du dessa katter, dom e spec. Min är väldigt spec., trodde i min enfald att jag skulle fostra henne så hon skulle bli så som jag ville. Det sprack helt. Hahaha,. Ha de finfint vännen <3 Kram.
Gunsan

#2 - - gerra:

Tur du finns i mitt liv Syrran

Svar: Tack detsamma brossan :-)Kram.
Gunsan