Så jäkla hopplöst.

 
Min diabetesläkare håller på för fullt för att vi ska få bukt på min diabetes.
 
Ett nytt piller ska jag ta en ggn om dagen, biverkningar finns så klart.
Som svamp i underlivet...
o tätare trängningar.
 
Ja de är ju bara att testa o se, även om det känns lite ruggigt iom att jag bor själv :-/
Men så t en överraskning..
Det ingår inte i när det kommer t insulin...
ytterligare en kostnad.
500 kr i mån !!!
Jippiiieee.
NOT.
Jag har inte ekonomi för de, nu sitter jag o funderar på vad i hela h-vete jag ska göra?
Sluta äta...
sälja bilen o gå med förlust.
Tog ju lån för att kunna köpa den lr ökade på ett befintligt lån då.
Måste ju ff betala det.
Livet e f*n i mej inte roligt när pengarna inte räcker t det nödvändigaste , för att kunna leva.
En skillnad på mellan 8 - 12 000 kr mindre i månaden känns..
 
Får fundera vidare.
Friarna står inte i kö heller, så jag kan inte välja o vraka mellan dom m god inkomst....
kke t.om miljonär !
 
Tur man kan skämta om de...
Det funkar än så länge! (Y)
 
 
 
Funderar över hur de går m mina barns far..
då han fick åka akut m ambulans t sjukhuset sent i går kväll.
 
Barnen har varit jätteoroliga, o inget kan jag göra :-(
 
Misstänker att han fått K O L,...
hoppas han fattar att nu måste han sluta röka!!!!
 
Om han vill ha ngn livskvalité så han hänger m i ngr år till.