Oron över andra, stör min sömn.

 
Jäkla sjukdomar :-/
Kan bara hoppas att h*n återhämtar sej.
 
Det blir väldigt tufft annars, och jag måste finnas t hands för stöttning m m.
Så klart att jag finns t för dom, finns liksom inget annat val...
men jag håller mej utanför !
Bara undrar varför ska folk bli sjuka närta lr t.om under julen ?
 
 
Har annars ringt viktigt samtal idag,men jag får snällt vänta på att bli uppringd.
Skulle inte förvåna mej om de blir medan jag är på möte m min handledare !
Vill ha det överstökat så fort som möjligt, så väntan är jobbig.
 
Har väntat på svar fr ögonmottagning, som jag skickade meddelande t förra veckan.
Ville ha lite info om mina ögon, men inget svar äb.
Ringde idag men naturligtvis så har dom teltid....
får göra ett nytt försök i morgon.
 
Idag vill inte skallen vara m alls.
Funkar inte få ordning på tankarna.
 
Har ju ett virrevarv som snurrar runt i tid o otid...
en fundering blir inte fulltänkt s a s innan nästa knackar på, o så fort det.