Fredag igen...

tror veckorna består av måndagar o fredagar :-D Jag sitter här vid datorn en stund, men de blir inte länge. Har så ont i nacken o axlarna, vet inte vad jag gjort... men ansträngt nacken har jag bevisligen gjort. Får använda mob, för då behöver jag inte titta neråt s a s. fast, surfa på fb t.ex m mob är inte så lätt. Det blir väldigt hoppigt hit o dit, har jag läst en sak så hoppar de t början igen :-/ De e som de e, blir väl lite bättre iaf va de lider. Jag e bjuden på mat idag, det ska grillas...så gott :-D Tänkte köpa m lite glass t efterrätt, det går nog ner. Natten har varit sisådär, varit vaken en ggn i timmen... sen vaknade jag tidigt med, :-O Värker som 17, antagligen de som stört under natten. Kikar ut genom fönstret nu, inte klokt va snabbt de gått. Allt är grönt nu, o de blommar för fullt.. Vacker tid :-) hoppas på lagom värme o en lång sommar :-) Måste ju bara tala om.... nu knoppas det ordentligt bland mina orkideér. Love it <3
#1 - - AC:

Och...?
Skönt är det i vart fall 😊

Kram 💞

Svar: Hahaha var för snabb, var inte klar. Men nu så <3Jätteskönt.
Kramar om <3
Gunsan