Då har jag roat mej med....

 
att skriva ett brev som ska skickas med i ansökan om livränta..
 
Jag har försökt förklara hur det har varit och hur det ser ut en tid framåt.
 
Nu är jag ju inte ngn som har ordets gåva, en som kan förklara mej på ett bra sätt...
så informativt som möjligt. Vill inte att det ska bli ngr missförstånd, men vem vet.
Jag har iaf försökt, gjort mitt bästa.
Det tog ngr tim :-O
 
Men jag har inte fyllt i ansökan än...
den e lite svår, lite dubbel s a s.
Var ska jag skriva ...
ibl 3 olika förslag , säger nästan samma sak men inte helt !
 
Har ännu inte fått svar på vilket spec intyg läkaren ska skriva.
Lite tröstlöst att aldrig få svar, bli uppringd ang det.
 
Bad min handläggare på FK, be kvinnan som upplyst mej fr början hur jag ska gå till väga ringa upp mej.
Men än har jag inget hört :-/ 
 
Suck!
 
Idag måste jag t affären, handla lite..
är ff inte pigg.
Snuvig, huvudvärk o ont i hela kroppen...
ingen som helst lust lr ork m ngt.
 
Men det ger sej, så småningom :-)
 
Igår hade vi toppen väder här, ser ok ut idag med.
Ca 10 gr men det blåser så det är nog ingen värme direkt, även om solen kikar fram då och då.
 
Ska bli gott m frisk luft iaf, lite matrester i magen bara först.