Trevlig forts....

 
... på midsommarhelgen. :-)
Här hade vi typiskt midsommarväder, så regnet drev oss upp på en inglasad balkong .
Då hade vi iaf lite utekänsla :-D
 
En trevlig afton med supergod mat o dessert...
och dryck då.
Hela 2 små glas blått vin dracka jag...
sen övergick jag t isthe (Y)
 
Trevligt sällskap, lugnt o sansat inte en massa fylla. Precis som det ska vara enl mej.
Barnen hade de kul oxå, de fick gå på skattjakt bl.a.
Populärt :-)
 
Men vet ni, jag e nog knäpp men det gör lite ont i hjärtat att gå ifrån kissen...
spec när hon sitter i fönstret o tittar på mej när jag går förbi.
Jamar o sticker ut tassen genom springan o nosen så långt ner hon kan.
Men jag vet ju att det integår ngn nöd på henne.
Fast jag känner mej som världens elakaste :-(
 
****
 
Jag var inne på stan o fixade ngr ärenden i Torsd efter aktiviteten.
 
Hade parkerat upp på taket t en butik, när jag klivit in i hissen så kom en man in m sin kundvagn o skulle åka med.
Han stod så långt fram m kundvagnen så jag bad honomom backa så vi inte skulle fastna.
Till svar fick jag ..." Jag är här 2 ggr i veckan o det har aldrig hänt ngt " 
Jag sa att står man för nära dörrarna så känner censorerna av de o stannar.
Nääää ! 
Fan vad sur jag blir på ett sånt beteende.
Ja ja sa jag vi får väl hoppas för jag har inte tid att fastna i en hiss.
Vad tror ni händer, ju hissen stannade !!!!!
 
Jävla gubbe på ren svenska, undrar om han gjorde det m flit!!!
Hur som helst så fick jag iggn hissen igen.
Spydigheter o folk som tror sej veta allt, ger jag inte mycket för.
 
*****
I går så fick jag ett sms, ifrån en karl jag dejtade ett par ggr för ett antal år sen.
Vi har haft lite sporadisk kontakt via sms o mejl osv, men inte haft ngn som helst kontakt på 2 år nu.
Då blir jag lite förvånad när det helt plötsligt kommer et sms igen.
Tror att kontakten lika gärna kan vara avslutad, så ngt svar skickar jag inte.
Känner inte för det.
 
 
 Nu ska jag ta tag i livet, fixa lite för att gå på kalas sen  :-)
 
 
#1 - - AC:

Vilken jäkla skitgubbe! 😳 Kanske bra att hissen stannade så att han fick se att det faktiskt kan hända den väste trots användning 2 ggr i veckan ☺️ Såna där sura "besserwisser" gubbar ska inte vara ute då andra är och handlar 😎
Kissemissen klarar sig nog väldigt bra utan dig en stund, går säkert och sover den stunden du är borta eller så busar hon allt det hon kan ☺️. De är oftast som barn, väldigt ledsna då man lämnar in dem på dagis men så fort man har försvunnit bakom hörnet så är de så glada så.
Hoppas du hade kul på kalaset och fick äta någon smarrig tårta.
Kram 💞

Svar: Ja visst va de en skitgubbe.tror att han ville jävlas, kan inte komma på ngn annan orsak.Ja visst klara hon sej, vet att hon lägger sej o sover direkt...hon verkar bara så ynklig när hon trycker ut nos o kallar på mej :-D Tack de vart bra, tyvärr så vann han nog inget på lotterna jag köpte.
Kram <3
Gunsan