Känner mej bläää....

 
och det beror inte på att det regnat sen i går. Det får gärna regna ett par dagar, men sen hoppas jag att det blir lite go-väder för alla som har semester o sommarlov.
Men inte för varmt helst :-)
 
Jag är spyfärdig på att ha ont, denna omg har varit sen förra sön...
o det ser inte ut att släppa.
Värktabletter o smörja m voltaren, flera ggr om dan.
 
Men det ger sej väl, denna gång med...
det brukar ju lätta lite efter en tid o så vara lite mindre ont.
Innan de börjar om igen.
 
That´s life, men ibl så tappar jag sugen..
hittar den snart igen.
Behöver bara få gnälla av mej lite då o då.
 
Så är jag ju sur för att jag får 7 dagars karens ...
trodde att jag slapp karens eftersom arbetsgiv sa upp mej pga de inte hittade lämpligt jobb t mej.
Vad jag minns så sa dom det på ett av alla möten jag var på.
Men men ingen slipper karens fick jag veta idag, så det är bara att bita i det sura äpplet...
dålig dagers redan o så detta besked.
 
Tur jag e fet så jag får försöka leva på fläsket!
Räkningar o boende måste ju gå först.
 
Gudarna ska veta att de blir tufft, så trist att behöva försaka så mycket.
Inte för att jag levt spec gott innan ,men jag kunde unna mej att äta lunchbuffé ngn ggn ibl.
 
Nog om detta.
 
Jag överlever säkert det här med.
Men jag hoppas på ett under ...
ett jobb som jag klarar av o kan leva på, fram t pensionen.
Den lär nog bli dålig men den behöver ju inte bli sämre ! (Y) 
 
 
 
 
Och trevlig helg :-D